logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۵۲۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم در گفتگو با موج‌رسا:

هدف اصلی دشمن کم رنگ کردن انتخابات است

هدف-اصلی-دشمن-کم-رنگ-کردن-انتخابات-است
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه دشمن برای انتخابات برنامه‌هایی در نظر دارد و تا به امروز نیز نا امید شده است گفت: هدف اصلی دشمن کم رنگ کردن انتخابات است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» یکی از عوامل مهم در پیروزی انقلاب اسلامی و شکست دشمن دو مسئله مهم اتحاد و یکپارچگی مردم است که امروزه با گذشت بیش از 45 سال هنوز هم از طرف دشمنان در تهدید و تحریم هستیم و ملت ایران با غیرت، اتحاد، ایستادگی و مقاومت توانسته‌اند بر این مهم غلبه کنند گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف سیلی محکمی بر دشمنان نظام است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروزه تهدید و تحریم‌ها به فرصت تبدیل شده و اگر امکانات موجود در کشور به قبل و بعد از انقلاب مورد بررسی قرار گیرد در می‌یابیم که ایران قوی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های خیره کننده در عرصه‌های مختلف دست یافته است.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: باید توجه نمود که از این پیشرفت‌ها دشمنان نظام ناراحت و عصبانی هستند و این اقدامات مهم که امروز شاهده آن هستیم به برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی امکان پذیر شده است.

حجت‌الاسلام منصوری ابراز کرد: مردم با حضور خود در عرصه‌های مختلف سیلی محکمی بر استکبار و بد خواهان نظام وارد نمودند که فراموش شدنی نیست و به خاطر شکست‌های پی در پی دشمنان هر روز برنامه‌های مختلف برای کشور ایران در نظر می‌گیرند.

وی اضافه کرد: تا به امروز نیز دشمنان نظام هیچ غلطی نتواسته‌اند انجام دهند در این باره اعلام می‌کنیم اگر دشمنان دربرابر ملت ایران ظلم و ستم روا دارند ضربه محکمی دریافت خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان طارم تاکید کرد: از جمله اقدامات مهم در چند روز گذشته پرتاب ماهواره به فضا است که دشمنان را ناامید کرده و آنها نسبت به اقدام و پیشرفت علمی که کشور ایران انجام داده متحیر ساخته است.

حجت‌الاسلام منصوری گفت: کشور ایران به جهان ثابت نمود که با تمام تهدید و تحریم‌ها امکان پیشرفت وجود دارد و نباید از دشمن ترسید و باید استقلال سیاسی داشت و به آمریکا و غرب وابسته نبود.

وی افزود: ایران امروز، در همه زمینه‌ها پیشرفت داشته و آنچه که آمریکا و غرب را متاثرو ضعیف کرده مشاهده نمودن پیشرفت‌ها بوده که با تهدید و تحریم به دست آمده است.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: کشور ایران ثابت نمود بدون اتکا به قدرت‌های جهانی امکان استقلال وجود دارد و از این رو ایران وارد باشگاه فضایی و هسته‌ای شده و حرف برای گفتن دارد و همه این اقدامات به برکت خون شهدا و ایستادگی در برابر تهدیدها و تحریم‌ها تحقق یافته است.

حجت‌الاسلام منصوری تاکید کرد: پیشرف‌های امروزه با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری، اتحاد و یکپارچگی به وجود آمده است که اکنون کشور ایران جزو 10 کشور برتر در جهان شناخته شده است.

وی افزود: دشمنان برنامه‌های زیادی برای کشور دارند و مردم همیشه در صحنه نیز نسبت به این مهم آگاهی کامل داشته و یکی از برنامه‌های مهم که دشمنان برای آن تدابیری در نظر گرفته‌اند بحث انتخابات است.

امام جمعه شهرستان طارم گفت: دشمنان برای پیشبرد اهداف شوم خود هزینه،  تبلیغ و جلسات متعددی برگزار می‌کنند تا انتخابات در کشور کم رنگ و ضعیف نشان داده شود و القا می‌کنند که انتخابات در کشور فایده ندارد.

حجت‌الاسلام منصوری اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند ایران امروز که پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دارد را به ایران قبل از انقلاب برگردانند به همان روزها که ایران یک کشور وابسته بود و جایی برای پیشرفت در آن دیده نمی‌شد ولی امروز درجهان جزو 10 کشوراصلی و مهم است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر