logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۳
[ شناسه خبر : ۳۵۲۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
بیانیه بسیج اساتید به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر؛

پیروزی انقلاب با خون شهدا محقق شد

پیروزی-انقلاب-با-خون-شهدا-محقق-شد
دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باور و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم نجیب شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» بسیج اساتید زنجان به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر بیانیه‌ای صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

بیشتر بخوانید

بسم الله الرحمن الرحیم 

والفجر و لیال عشر دهه فجر مظهر شکوه، عظمت و فداکاری ملت ایران است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی) دهه مبارك فجر انقلاب اسلامی، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باور و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدت‌های کم نظیر آحاد مردم نجیب شکل گرفته است.

دهه فجر ایام دمیدن خورشید استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. ایام  تجلی حضور ولایت و نمادی از وحدت ملت مسلمان و انقلابی ایران است.

ایام تبلور اراده و عظمت امام خمینی(ره) در رهایی ملت ایران از استعمار بیگانگان و استبداد پهلوی است. ایامی كه سرنوشت ملت شریف و شهید پرور ایران به نیکی رقم خورد. انقلاب ما تحقق وعده ی الهی در پیروزی مستضعفان بر مستکبران بود.

انقلاب ما انفجار نور بود، انفجاری که نور الهی آن در سرمای بهمن ۵۷ گرما بخش دل های انسان های آزادی خواه، ولایت مدار و ایثارگر شد. 

انقلاب اسلامی انواع توطئه‌ها و نقشه‌های نظام سلطه، مستکبران و طاغوتیان را خنثی و آخرین امید آن‌ها را نقش بر آب کرد. امروز بعد از سپری شدن ۴۵ سال از آغاز حرکت طوفانی ملت ایران در ۱۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ با وجود زنجیره‌ ای از توطئه‌ ها و نقشه‌ های پلید دشمنان برای محدودسازی و نابودی این انقلاب، جمهوری اسلامی و ملت عظیم‌ الشأن ایران، پویاتر و بااراده‌تر از گذشته روند تکاملی و آرمانی خود را به سمت ایجاد تمدن نوین اسلامی تداوم بخشیده است.

خودآگاهی و هویت بخشی اندیشه انقلاب اسلامی نه‌تنها ملت ایران بلکه قلب جهان اسلام را نیز به تپش وا داشته و مقاومت اسلامی به‌عنوان معجزه قرن، وضعیت بین‌المللی را در دوران عبور از پیچ تاریخی تحت تأثیر خود قرار داده و گفتمان این معجزه بزرگ در فرا سوی منطقه و در جغرافیای حاکمیت سلطه و استکبار، به کابوس سردمداران آمریکا، رژیم موقت، غاصب و کودک کش صهیونیستی و متحدان شیطان بزرگ تبدیل شده است. 

در حال حاضر استکبار جهانی علاوه بر شکست‌های جبران ناپذیر در صحنه میدانی، در منظر افکار بیدار آزادگان جهان نیز محکوم شده، ازاین‌رو سعی دارد برای جبران این شکست‌ها، با ترفند‌های شیطانی ازجمله، فشار، تحریم، ارائه دروغین از چهره نظام شاهنشاهی، سیاه نمایی و برجسته‌سازی برخی مشکلات انکارناپذیر اقتصادی و به چالش کشیدن انتخابات پیشرو، ملت ایران را مأیوس و ناامید نماید، غافل از آنکه مردم همیشه درصحنه، در سایه ولایت، ولی امر مسلمین جهان، با پاسداری از دستاورد‌های گران‌سنگ انقلاب اسلامی به عنوان پاد زهر تهاجم ترکیبی دشمنان و صیانت از آرمان‌های بلند امام خمینی(ره)، تمامی نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب می‌نمایند.

بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان زنجان ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آمادگی خود را برای تحقق آرمان انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد و این دهۀ مبارک را خدمت مقام معظم رهبری مدظله العالی و امت شهید پرور ایران تبریک گفته و همه آحاد مردم به ویژه دانشگاهیان را به حضور در راهپیمایی وحدت آفرین ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر