logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۵۲۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

جشن 22 بهمن در زنجان خانوادگی برگزار می‌‎شود

جشن-22-بهمن-در-زنجان-خانوادگی-برگزار-می‌‎شود-
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه امام خمینی(ره) و شهدا در پیروزی انقلاب نقش مهمی داشتند گفت: جشن 22 بهمن خانوداگی برگزار می‌‎شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام علی ناصر در جلسه شورای اداری استان و تجدید بیعت با آرمان‌های والای بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی، با بیان اینکه در این جلسه فرصت غنیمت است که پیمانی دوباره با شهدا و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی در محضر مقام معظم رهبری داشته باشیم گفت: حضور مردم در عرصه‌های مختلف در کشور مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: برنامه‌های متعددی برای دهه مبارک فجر در نظر گرفته شده است و 12 بهمن به عناوین شاخص انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری بیان و نامگذاری شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: چنانچه مقام معظم رهبری می‌فرمایند 22 بهمن مانند یک حکم قوی است زیرا در آن روز بود که نعمت ولایت و الهی برای ملت ایران به صورت عملی تحقق یافت.

حجت‌الاسلام ناصر ابراز کرد: امسال با تشکیل جلسه مقدماتی برای برگزاری برنامه‌ها و جشن‌ها دهه فجر اقداماتی انجام شده است که این برنامه‌ها چند هفته قبل در اولین جلسه ستاد دهه فجر با حضور نماینده ولی فقیه حجت‌الاسلام خاتمی، استاندار زنجان و کمیته‌ها به صورت تقسیم بندی شده ارائه شد.

وی ابراز کرد: برخی از کمیته‌ها برنامه‌های مربوطه را از چند هفته قبل شروع کرده و انتظار داریم این مراسمات بیشتر شود و در این راستا یک تیم ارزیابی نیز برای بررسی فعالیت‌های کمیته‌های مختلف در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: امیدواریم تا پایان بهمن ماه از روند فعالیت کمیته‌ها ارزیابی صورت گیرد تا اقدامات انجام شده در استان توسط نماینده ولی فقیه در زنجان و استاندار به صورت جمع‌بندی شده در اختیار تهران قرار گیرد.

حجت‌الاسلام ناصر ابراز کرد: دهه فجر نعمت بزرگی است که به برکت و تدابیر رهگشای معمار کبیر انقلاب و خون هزاران شهید به دست ما به صورت امانت رسیده است.

وی گفت: امروز باید با خدمتی صادقانه به مردم، قدردان زحمات امام راحل و شهدا در عرصه انقلاب باشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان عنوان کرد: در این راستا 25 کمیته در موضوعات مختلف در استان تشکیل شده است تا احکام صادر شده از طرف ستاد دهه فجر پیگیری و فعالیت‌های مورد نظر انجام شود و امیدواریم وظایف انقلابی خود را در این زمینه به خوبی انجام دهیم.

حجت‌الاسلام ناصر ابراز کرد: شعاری که برای دهه فجر امسال در نظر گرفته شده جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن می‌باشد که یک شعار پر محتوا است.

وی گفت: اصل برنامه‌ها و اساس پیروزی انقلاب اسلامی در کنار امام، رهبری، هدف، مکتب و ایدئولوژی و حضور پرشور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب بنا شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: طبق سیاست‌های در نظر گرفته شده توسط مقام معظم رهبری در حکمی به مسئول و نماینده شورای هماهنگی تبلیغات کشور به بحث مردمی سازی در مراسم دهه فجر و زمینه سازی برای حضور پر شکوه مردم در جشن ملی به شدت تاکید شده است.

حجت‌الاسلام ناصر گفت: امسال سعی بر این است که بتوانیم نماد و جلوه‌های زیبا از دهه فجر را به مردم نشان دهیم و رویکرد خدمت رسانی به مردم، دستاوردهایی که از نظام مقدس انقلاب حاصل شده و معیارهای مقایسه ایران قبل و بعد انقلاب در این جشن ملی لحاظ شود.

وی تاکید کرد: تکیه بر مردمی نمودن برنامه‌ها در مراسم 22 بهمن ماه، حضور خانوادگی در جشن‌های انقلاب مخصوصا ایام الله 22 بهمن مطرح و تاکید شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر