logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱
[ شناسه خبر : ۳۵۱۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان:

شرکت در انتخابات موجب حفظ اقتدار کشور می‌شود

شرکت-در-انتخابات-موجب-حفظ-اقتدار-کشور-می‌شود
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان گفت: مردم با حمایت میدانی مانند مشارکت در انتخابات و راهپیمایی اقتدار کشور را حفظ می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در نشست جهاد تبیین در حوزه علمیه فاطمیه خواهران ابهر ضمن عرض تبریک ایام رجب و عید مبعث گفت: حضرت آقا فرمودند؛ در راستا مقابله با تهاجم دشمن ما نیاز به جهاد تبیین است، دشمن به دلیل از بین بردن دستاوردهای انقلاب، شکست طرح‌های نظام اسلامی، از بین بردن اقتدار نظام اسلامی و برای کم کردن مشارکت مردم در نظام اسلامی، جمهوری اسلامی را مورد تهاجم قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: یکی از هدف‌های تهاجم دشمن کاهش مشارکت است، در رسانه‌های خارجی پی‌درپی اعلام می‌شود که اگر رأی دهید ایران توانمند می‌شود، عقل سلیم و دین هم این موضوع را بیان می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی ایران همگی در یک راستا هستند، گفت: دشمنان ما در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی، سیاسی حریم ایجاد کردند و هیچ کشوری حق پیشرفت در این زمینه‌ها را ندارد و کشوری که پیشرفت کند با او مقابله می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برای مقابله با تهاجم دشمنان، شناخت دشمن و آشنایی با توانمندی‌های دشمن و معرفی به جامعه و مردم بسیار اهمیت دارد، گفت: دشمن‌شناسی باید در همه حوزه‌های مالی، فرهنگی، نظامی، علمی، رسانه‌ای، سیاسی و دیپلماسی اتفاق بیفتد و این شناخت میزان قدرت دشمن را نشان می‌دهد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دولت قبل ۴۲ درصد کسری بودجه داشت ولی دولت جدید با پرداخت بدهی‌ها توانست بین درآمد و هزینه‌‌های کشور تناسب ایجاد کند.

حجت‌الاسلام بیگدلی اظهار داشت: بودجه آمریکا به عنوان دشمن بزرگ ایران ۲ هزار میلیارد دلار است و بسیار ثروتمند هستند و هزینه می‌کنند، کشوری که رهبری ما هدایت می‌کند با غول‌های مالی می‌جنگد و این بودجه در مسائل مختلف هزینه می‌کند.

وی بیان داشت: در دولت قبل درآمد ارزی ۱۳ میلیارد بود که به خاطر فروش کم نفت و مراودات خارجی کم، درآمد ارزی بسیار کمی داشت، در دولت سیزدهم درآمد ارزی ۴۵ تا ۵۵ میلیارد دلار است، یک‌سری از افراد اعلام می‌کردند اگر FATF را امضا نکنیم درآمدهای ارزی کاهش پیدا می‌کند، ولی دولت سیزدهم بدون این اقدام درآمد ارزی را افزایش داد، بنابراین مهم مدیریت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان زنجان با بیان اینکه در اقتصاد کشور عرضه و تقاضا تأثیر بسیاری دارد و کسری بودجه باعث ورشکستگی دولت می‌شود، گفت: دولت سیزدهم با معامله کالا به کالا توانست علاوه بر افزایش درآمد، ذخیره ارزی هم داشته باشد چون دلار را از معاملات خود حذف کرد.

وی عنوان کرد: کشور ما در قبال مشکلاتی که دشمن به وجود می‌آورد دو راه تسلیم و مقاومت دارد که جمهوری اسلامی ایران راه مقاومت را برگزیده و مردم با حمایت‌های میدانی مانند مشارکت در انتخابات و راهپیمایی‌ها می‌توانند از کشور خود حمایت کنند و اقتدار آن را حفظ کنند.

حجت‌الاسلام بیگدلی خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با نابودی خانواده و تقابل با خدا مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد، انتخابات یأس دشمن و خوشحالی دوستان را در پی دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر