logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۵۱۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

تلاش دشمن ناامید کردن مردم از انتخابات است

تلاش-دشمن-ناامید-کردن-مردم-از-انتخابات-است
امام جمعه شهرستان ابهر گفت: امروز شاهد هستیم که دشمن در عرصه‌های مختلف تبلیغات وسیعی را آغاز کرده تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید و دلسرد کند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم این هفته نماز جمعه ابهر با دعوت مجدد از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی عنوان کرد: مهمترین کار ما تقوا است و در همه امور باید تقوا پیشه کنیم و دعوت به تقوا را به فرهنگ تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید

 وی با توضیح اینکه یکی از موضوعات مهم کشور که در پیش داریم مسئله انتخابات است که نباید از تکرار آن خسته شویم عنوان کرد: امروز شاهد هستیم که دشمن در عرصه‌های مختلف تبلیغات وسیعی را آغاز کرده تا مردم را از حضور در انتخابات ناامید و دلسرد کند.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه دشمنان ما خیلی وقت است که پروسه دلسرد کردن مردم از انتخابات را کلید زده‌اند تأکید کرد: حضرت آقا در موضوع انتخابات بر دو مسئله تاکید داشتند که یکی از این مسائل انتخاب اصلح است لذا همه ما باید با دقت و بینش کافی و مطالعه لازم نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنیم.

 امام جمعه ابهر با بیان اینکه دشمن بیرونی ما همه را به یک چشم نگاه می‌کند و چیزی که آنان را ناامید می‌کند حضور پرشور مردم در انتخابات است متذکر شد: مقام معظم رهبری بر انتخابات پرشور و حضور همگانی بر سر صندوق‌های رأی تأکید ویژه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه مسیر بسیاری از بایدها و مشکلات کشور از انتخابات می‌گذرد توضیح داد: درست است که در کشور مشکلاتی داریم که برخی از این مشکلات ناشی از کم‌کاری خودمان و بسیاری نیز ناشی از توطئه‌های دشمنان است اما مردم از انتخاب خود یعنی جمهوری اسلامی ایران پشیمان نیستند.

 این مسئول با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ سال است که دشمنان ما از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به کشورمان غافل نیستند ادامه داد: اگر این همه هجمه و توطئه علیه یک کشور دیگر وجود داشت قطعاً تاکنون از هم پاشیده بود اما به کوری چشم دشمنان ایران ما یک کشور قوی است.

 امام‌جمعه ابهر با بیان اینکه برای پرشور برگزار شدن انتخابات باید وقت بگذاریم، گفت: اگر باور داریم که یک سری از مشکلات در کشور وجود دارد باید در انتخابات شرکت کرده و با انتخاب نماینده قوی به حل مشکلات کمک کنیم.

 خطیب نماز جمعه ابهر با تأکید بر اینکه یکی از سرمایه‌های اصلی کشور ما پشتوانه مردمی قوی است اضافه کرد: ما به مردم و استفاده از ظرفیت آنان اعتقاد قوی داریم.

حجت‌الاسلام مرادپور افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ مردم ما باید بدانند که حضور آنها در عرصه‌های مختلف تأمین‌کننده امنیت ملی است تا جایی که اگر دشمنان وقیح و گردن کلفت ما امروز در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند به خاطر حضور مردم است.

 امام‌ جمعه ابهر اذعان کرد: مشارکت مردم در انتخابات، فقط یک پدیده سیاسی نیست بلکه مظهر احقاق حق، اقتدار ملی، نماد حرکت اسلامی، آزادی، امتحان الهی، نقطه اتکاء حکومت و پشتوانه اصلی در مقابله با دشمنان و در یک جمله، مهم‌ترین ارکان حفظ و بقای نظام انقلابی است.

حجت‌الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه دشمنان نیز به خوبی به قدرت مردم پی برده‌اند لذا در تلاش هستند که یک دو قطبی و شکاف بین حاکمیت و مردم ایجاد کنند، گفت: این حکومت مال مردم است و بر متعلق به هیچ شاه و قبیله‌ای نیست.

خطیب نماز جمعه ابهر تصریح کرد: به طرح دادخواست آفریقای جنوبی در دادگاه بین‌المللی بر علیه رژیم کودک‌کش و غاصب اسرائیل به علت نسل‌کشی تصریح کرد: این حرکت اقدام خوبی بود که برخی از کشورها از این حرکت حمایت کرده اما آمریکایی‌ها به شدت تلاش می‌کنند که بگویند نسل‌کشی توسط اسرائیل اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر