logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۵۱۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان ابهر خبر داد:

اعزام ۶۶۰ جوان ابهری به اردوی راهیان پیشرفت+عکس

اعزام-۶۶۰-جوان-ابهری-به-اردوی-راهیان-پیشرفت+عکس
فرمانده سپاه شهرستان ابهر گفت: اردوی راهیان پیشرفت، فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب است که در این طرح ۶۶۰ جوان ابهری شرکت کردند.

علیرضا افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: اردوی راهیان پیشرفت، فرصتی برای آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه در گذشته دستاوردهای علمی و پیشرفت کشور صرفاً از طریق اخبار و یا از زبان مدیران و مسئولان کشوری برای اقشار مختلف جامعە روایت و تبیین می‌شد، گفت: مخاطبان بە این شیوە از اخبار آخرین دستاوردهای علمی آگاە می‌شدند، امروزە اما در کنار روایت دستاوردهای علمی کشور در حوزەهای مختلف و تبیین پیشرفت‌های انقلاب از طریق اخبار و سخنرانی، حضور فیزیکی مخاطبان در کنار دستاوردها، بیش از پیش بە روشنگری و تبیین حقایق در جامعە کمک خواهد کرد.

افشار خاطرنشان کرد: امروزە گفتمان دولت بە سمت جهاد تبیین و روایت دستاوردها و پیشرفت‌ها سوق پیدا کردە و با ابلاغ طرح‌ها و برگزاری اردوهای مختلف درصدد آشنایی هرچە بیشتر نسل جوان با دستاوردهای انقلاب است.

فرمانده سپاه شهرستان ابهر گفت: تا به امروز بسیج فرهنگیان، بسیج دانش‌آموزی و حوزه‌های محلات بسیجیان را به اردوهای پیشرفت از جمله؛ فرهنگیان بسیجی جهت بازدید از صنایع کشتی‌سازی و پارک ملی هوا فضای سپاه و اعزام بسیجیان و دانش‌آموزان حوزه‌های محلات جهت بازدید از شرکت‌های شهرستان ابهر از جمله شرکت ریخته‌گری ایران‌خودرو، شرکت مینو و ... اعزام شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین در نظرداریم بسیجیانی که به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند را جهت بازدید از صنایع کشتی‌سازی نیز اعزام کنیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر