logo
امروز : سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۰۲۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام استان زنجان خبر داد:

اعزام دانش آموزان مدارس نمونه بسیج استان زنجان به اردوهای راهیان پیشرفت

اعزام-دانش-آموزان-مدارس-نمونه-بسیج-استان-زنجان-به-اردوهای-راهیان-پیشرفت
مدیر موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام استان زنجان از اعزام ۸۰‌ دانش آموز مدارس نمونه بسیج به اردوهای راهیان پیشرفت خبر داد.

مسعود رمرودی در گفتگوبا موج رسا; با اشاره به اعزام 80 دانش آموز به اردوهای راهیان پیشرفت در سطح کشور، اظهار کرد: هدف از اعزام دانش آموزان به این اردو تبیین پیشرفت کشور در حوزه های صنایع بزرگ، بازدید از مراکزپدفندی، مراکزعلمی، پارک های علم و فناوری موثر و پویا و اثرگذار بود.

وی با بیان اینکه خانواده و مدرسه ارکان اصلی تربیت دانش آموزان هستند، ابراز کرد: اردوهای راهیان پیشرفت فرصتی برای شناسایی استعداد درخشان دانش آموزان و حفظ و تقویت هویت و استقلال ملی است.

مدیر موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام استان زنجان، گفت: مدارس نمونه بسیج قصد دارد ضمن ایجاد فضایی برای جهاد تبیین، دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سطح استانی و ملی شناسایی و به تناسب سطح، جنسیت، دوره تحصیلی، دانش آموزان را به این مکان‌های علمی و گردشگری اعزام نماید تا به طور ملموس و میدانی نسل آینده با این پیشرفت‌ها آشنا شوند.

وی با بیان اینکه اهداف پژوهشی و تربیتی بصورت مداوم در این سفر‌ها نیز مد نظر است، افزود: بهره‌مندی از فضاهای فرهنگی و معنوی در کناراین بازدید‌ها در دستور کار است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر