logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۳۵۰۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

تمام دستگاه‌ها ملزم به همکاری در انتخابات هستند

تمام-دستگاه‌ها-ملزم-به-همکاری-در-انتخابات-هستند-
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه انتخابات یک عملیات بزرگی است که قرار است در استان و کشور اجرا شود گفت: نمام دستگاه‌ها ملزم به همکاری در انتخابات هستند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با بیان اینکه انتخابات یک عملیات بزرگی است که قرار است در استان و کشور اجرا شود و همه عوامل باید به صورت منظم پای کار باشند و با ستاد انتخابات همکاری لازم به عمل آید گفت: اقدامات اولیه مرتبط برای انتخابات در استان شروع شده است و همکاری خوبی در این زمینه به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید
وی افزود: انتخابات دارای ابعاد و شاخه‌های مختلف است و دارای جدول زمانبندی شده می‌باشد که باید در وقت اختصاص یافته به خود کارها و اقدامات خواسته شده انجام گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان عنوان کرد: مکاتبات و پیگیری‌های لازمی که از طرف ستاد انتخابات انجام می‌شود و باید عوامل مربوطه به زمانبدی انتخابات توجه داشته لازم را لحاظ کنند.
رفیعی افزود: یکی از مهم‌ترین موضوعات که پیگیری‌های خاص خود را دارد و دارای ابعاد مختلفی در حوزه اجرایی است و بحث امنیت در انتخابات نیز به صورت جدا مطرح شده است.
وی گفت: یکی از موضوعات مطرح در هیات بررسی تحقیقات انتخابی استانی که طبق قانون شکل گرفته است و مطابق قانون ۷۴ که قانون انتخابات است شامل تمام دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و غیر دولتی است.
رفیعی افزود: دستگاه‌های دولتی و ارگان‌ها و سازمان‌ها تمام اقداماتی که در راستای تبلیغات مورد استفاده قرار دارند باید به هیات بررسی استانی اعلام شود که این برنامه زمانبندی خاص خود را دارد و تا ۳ بهمن باید اعلام می‌شد که ضوابط مربوطه در راستای بهتر انجام شدن انتخابات در استان تعیین و برنامه ریزی به عمل می‌آمد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان ابراز کرد: تا کنون ۳۰ دستگاه در این راستا پاسخگو بودند که همه دستگاه‌ها ملزم به همکاری در انتخابات هستند.
رفیعی گفت: در جامعه باید چهار چوبی برای عدالت تبلیغاتی وجود داشته باشد و در کنار چهار چوب تبلیغاتی برخی ممنوعیت‌ها نیز بیان شده است.
وی اضافه کرد: همه مدیران در استان توجه لازم را داشته باشند امروز باید پاسخ نامه همراه با امکاناتی که در اختیار دارند را راستای پیش برد اهداف انتخابات در استان به‌ ستاد انتخابات معرفی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر