logo
امروز : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۵۰۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

انتخابات مجلس ارتباط مستقیم با بهره‌وری در اقتصاد کشور دارد

انتخابات-مجلس-ارتباط-مستقیم-با-بهره‌وری-در-اقتصاد-کشور-دارد
استاندار زنجان با بیان اینکه آنچه که به عنوان اقتصاد مقاومت مطرح شده است همان مسیر تولید ثروت در کشور است که باید مورد بررسی قرار گیرد گفت: انتخابات مجلس ارتباط مستقیم با بهره‌وری در اقتصاد کشور دارد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» محسن افشارچی روز چهارشنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان زنجان با بیان اینکه در پی ایجاد تغییرات کوچک در جامعه باعث بروز اتفاقات بزرگی می‌شود که نیازمند اعتبار یا بودجه خاصی نیست بلکه باید درصدد بود تا فرآیندهایی مورد اصلاح قرار گیرد گفت: در بخش کشاورزی باید در صدد باشیم محصولاتی که مورد کاشت، داشت و برداشت قرار می‌گیرند بهره‌وری و خروجی مناسب برای کشاورز داشته باشند.

بیشتر بخوانید

وی اضافه کرد: حجم انرژی که در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد نیازمند بررسی دقیق می‌باشد تا ارزش افزوده مورد نظر به دست آید و این نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

استاندار زنجان عنوان کرد: از جمله مواردی که در دولت سیزدهم تحقق یافته اتکا به منابع جایگزین از جمله رشد بهره‌وری به جای منابع نفتی است.

افشارچی ابراز کرد: انتخابات مجلس ارتباط مستقیمی با بهره‌وری در اقتصاد کشور دارد و آنچه که به عنوان اقتصاد مقاومت مطرح شده است همان مسیر تولید ثروت در کشور است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید شاخص بهینه‌سازی بالادستی را مد نظر قرار دهند و این رویکرد ضامن بهره‌وری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر