logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۵۰۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
همزمان با اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان؛

حاج مهدی رسولی چهره‌ برتر فضای مجازی سال معرفی شد

حاج-مهدی-رسولی-چهره‌-برتر-فضای-مجازی-سال-معرفی-شد
همزمان با اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان، مهدی رسولی و راضیه طاهری به عنوان چهره‌های برتر فضای مجازی سال ۱۴۰۲ زنجان معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» در شرایط کنونی جامعه امروز، اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید

عرصه‌های جنگ تغییر میدان داده و از عرصه جنگ فیزیکی وارد عرصه فضای مجازی و جنگ‌روانی شده است.

جنگ امروز، جنگ در عرصه شناخت است و اتفاقا دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا این میدان جنگی که ذهن‌ها را درگیر خود می‌کند، پیروز شود.

اما هم‌اکنون هر فرد در جامعه با امکانات و ابزارآلاتی که در اختیار دارد، خود تبدیل به رسانه شده و اتفاقا همین فرد رسانه‌ها عمیقا در جهت‌دهی افکار عمومی نقش ایفا می‌کنند.

با این حال رهبر معظم انقلاب نیز با توجه به شرایط موجود سال ها است که دستور جهاد تبیین داده‌اند، در این راستا برخی از فعالان فضای مجازی عقب‌نشینی کرده و بخاطر منافع خود در لاک خودشان فرو رفته‌اند.

اما در کنار این، برخی چهره‌ها سرسختانه و مقتدرانه در این میدان جهاد تبیین می‌کنند. این افراد با انتشار پست یا تولیداتی در فضای مجازی و حقیقی نسبت به وظیفه انقلابی خود اقدام کرده‌اند به طوری که برخی رسانه‌های معاند نسبت به حضور موثر مجازی این چهره‌ها واکنش‌هایی دارند!

از چهره‌های برتر فضای مجازی استان زنجان در عرصه جهاد تبیین حاج مهدی رسولی مداح زنجانی است که رهبر انقلاب اسلامی از نماهنگ «بی مردم» مهدی رسولی در اولین شب از برگزاری مراسم عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها تمجید کردند، ایشان فرمودند: «این نماهنگ شما کار یک منبر نه، کار چند منبر رو کرد.»

هستند فعالانی که در فضای مجازی عرصه را بر دشمنان تنگ‌تر کرده‌اند، با این وجود یکی دیگر از فعالان برتر فضای مجازی استان زنجان خانم راضیه طاهری هستند که در عرصه جهاد تبیین گام برداشته وی یکی از فعالان در شبکه‌های مجازی است که با مضمون جهاد تبیین تولید محتوا کرده و پیش‌قدم در این راستا است. 

به پاس زحمات حاج مهدی رسولی و راضیه طاهری در عرصه جهاد تبیین، همزمان با اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان و ضمن معرفی به عنوان چهره برتر فضای مجازی استان از آنها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : جعفری ] [ ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ ]
سلام حاج آقا رسولی خوبین ان شاءالله من خواهرشهید جعفری در صایین قلعه هستم من خیلی دوست دارم ببینمتون ازنزدیک حسرت دیدن آقا جانم که به دلمان مانده
فرم ارسال نظر