logo
امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۴۹۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبر داد:

آغاز به کار پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان

آغاز-به-کار-پنجمین-رویداد-ملی-تولید-محتوا-دیجیتال-بسیج-استان-زنجان
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از آغاز به کار پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مصطفی ملکی امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان اظهار داشت: این رویداد در دو بخش تخصصی و عمومی از امروز آغاز شده و تا ۲۹ دی ماه در زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، افزود: کشف و شناسایی استعدادها، سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به محور‌های تخصصی در این رویداد، گفت: تیم‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نرم افزار(اپلیکیشن) تلفن همراه، بازی‌ها(گیم) ویژه تلفن همراه، پویانمایی (انیمیشن) تمام تکنیک‌ها در قالب تیم‌های ۳ تا ۵ نفره با هم رقابت خواهند کرد.

وی با اشاره به محورهای عمومی این رویداد نیز که شامل کلیپ، استوری موشن، پوستر، موشن گرافیک، عکس نوشت و اینوگرافیک، هستند؛ گفت: برگزیدگان استانی به مرحله کشوری این رویداد بزرگ راه خواهند یافت.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: بیش از ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی برای تجلیل از برگزیدگان رویداد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: این رویداد با 12 تیم در بخش تخصصی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر