logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۵۰۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین:

فعالیت در فضای مجازی باید همانند جبهه مقاومت باشد

فعالیت-در-فضای-مجازی-باید-همانند-جبهه-مقاومت-باشد
معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین با بیان اینکه امروز باید فعالیت ما در فضای مجازی همانند جبهه مقاومت باشد، گفت: امروز بهترین راهکار در مقابل جریان تحریف، جهاد تبیین است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مرتضی امیری‌نژاد در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان اظهار داشت: دشمنان مکتب تشیع، پیوسته در حال دشمنی بر علیه کشور ما هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: امروز در مقطعی هستیم که چهار جنگ در داخل کشور و یک جنگ در خارج کشور را پشت سر گذاشته‌ایم، سال گذشته دشمن جنگ ترکیبی علیه کشور ما به راه انداخت، جنگ ترکیبی که کل پیاده نظام و سواره نظام دشمن علیه کشور ما به صف شده بودند.

 معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین گفت: در اغتشاشات سال گذشته اینترنشنال علیه کشور ما اتاق جنگ به راه انداخته و ۲۴ ساعته حوادث کشور ما را رصد می‌کرد، اما خوشبختانه ما پیروز میدان در جنگ داخلی شدیم.

وی اذعان کرد: با تدبیر شهید سلیمانی ما جنگ خارج از کشور را کنترل کردیم، ایشان علاوه بر اینکه مهندس بودند بلکه معمار نیز بودند، ایشان توانستند از تهدیدهای بزرگ، فرصت ایجاد کنند و معمار بزرگ شکست اسرائیل و آمریکا باشند.

امیری‌نژاد گفت: با اینکه اسرائیل ادعای ابرقدرت در دنیا را دارد اما در مقابل حماس عاجز مانده است، بیش از ۱۱۰ روز از جنگ می‌گذرد اما موفقیتی توسط اسرائیل به دست نیامده است. امروز وحدت کلمه را مدیون شهید سلیمانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل با همه توان با پشتیبانی آمریکا، اروپا، فرانسه، انگلیس نتوانسته به موفقیت برسد و چهار مولفه اسرائیل نیز نابود شده است، گفت: بنده این قول را می دهم که ما همه گلوگاه‌های نظامی دشمن را گرفته‌ایم.

امیری‌نژاد با اشاره به اینکه در بحث جهاد تبیین باید به نقطه تمرکز دشمن دقت کنیم، گفت: اندیشکده‌ای در آمریکا کتابی تحت عنوان جنگ شبکه‌ای نوشته‌اند در این کتاب یک جمله حائز اهمیت است که در سال‌های آینده کسی که سلاح نظامی دارد ابر قدرت نیست، کسی ابرقدرت است که راوی روایت اول باشد؛ بنابراین ما باید راویان اول باشیم.

وی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه امروز رسالت ما رسالت زینبی است، گفت: ایشان در جبهه جنگ نرم نیز جنگیدند. ما امروز اربعین و عاشورا را مدیون بزرگ بانوی دشت کربلا هستیم. اربعین بزرگترین مانور فرهنگی جهان تشییع است. اربعین معجزه زنده جهان تشیع است باید بر روی این موضوعات کار شود. امروز در بحث تولید محتوا به اربعین توجه شود، چراکه اربعین نقطه ثقل جهان تشیع است.

امیری‌نژاد با اشاره به اینکه امروز ما از جنگ ترکیبی عبور کرده و وارد جنگ شناختی شدیم، گفت: هدف دشمن در این جنگ سیاه‌نمایی و تعویض ارزش و ضد ارزش است. ما باید پیشرو‌تر از دشمن باشیم بنابراین نباید صرفا حالت تدافعی به خود بگیریم.

وی با اشاره به اینکه امروز ما وارد جنگ شناختی شدیم و دشمن در عرصه مقاومت دچار شکست غیر قابل ترمیم شده است گفت: طوفان‌الاقصی بزرگترین شکست را به رژیم صهیونیستی وارد کرد. امروز جبهه مقاومت در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستاده است. 

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین با بیان اینکه اسرائیل مدعی به کنج رینگ رفته و پایان طوفان الاقصی به نابودی اسرائیل می‌انجامد، گفت: اسرائیل نتوانسته به غزه زیر زمینی که غزه اصلی است دست یاید.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین ادامه داد: امروز بیشتر تونل‌های غزه زیر شهرک‌های صهیونیستی قرار دارد.

وی در بخشی دیگر با اشاره به اینکه شعار حقیقی ما زن، زندگی و آگاهی است بیان کرد: دشمنان که سال گذشته شعار زن زندگی آزادی دادند دلشان به حال کشور ما نسوخته بلکه از پیشرفت‌های کشور ما شدید عصبانی هستند.

امیری‌نژاد در ادامه با بیان اینکه در وزارت اطلاعات، پنج قرارگاه تشکیل شده است، گفت: مواجه با جنگ ترکیبی، تبیین و عملیات روانی، سایبری، مقابله با فساد و دیپلماسی پنهان؛ این پنج قرارگاه هستند، با این پنج قرارگاه توانستیم در سالگرد مهسا امینی، تمام ۲۰۰ عملیات تروریستی پیش‌بینی شده را منهدم کنیم. 

وی تصریح کرد: سال گذشته بعد از چهار روز فعالان وارد مقابله در فضای مجازی شدند، با اینکه امسال در سالگرد مهسا امینی نیز با رمز آشوب دیگری دست به کار شدند اما در عرض دو ساعت با این فتنه مقابله شد.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین خاطر نشان کرد: امروز یمن تعادل و تغییر موازنه قدرت را بهم زده و آمریکا و انگلیس توسط یمن از فاصله ۱۶۰۰ کیلومتر هدف قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امروز غزه خودجوش می‌جوشد و تکیه‌گاهش ایران نیست، تصریح کرد: زمانی که طوفان‌الاقصی انجام شد حتی شاخه سیاسی حماس نیز از این عملیات خبر نداشت، چراکه اسرائیل ۱۰ هزار جاسوس در غزه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز باید فعالیت ما در فضای مجازی همانند جبهه مقاومت باشد، گفت: امروز بهترین راهکار در مقابل جریان تحریف، جهاد تبیین است.

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین در ادامه با بیان اینکه ما امسال مهم‌ترین رخداد سیاسی کشور یعنی انتخابات را پیشرو داریم، گفت: جبهه مقاومت بر روی انتخابات ما حساب کرده است، اگر ما انتخابات و حضورمان ضعیف باشد جبهه مقاومت سیلی می‌خورد.

امیری‌نژاد با بیان اینکه ۳۵ درصد مردم به صورت قطعی اعلام حضور در انتخابات اسفند ماه کرده‌اند گفت: باید تمام تلاش ما این باشد که بتوانیم شور و اشتیاق در مردم برای حضور در انتخابات ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۷۷ درصد مردم انتخابات را از فضای مجازی رصد می‌کنند، گفت: ما باید راوی انتخابات باشیم. باید به قدری کار کنیم که لجن پراکنی و شایعه پراکنی دشمن اصلا دیده نشود تا مشارکت حداکثری در انتخابات را به لطف خداوند داشته باشیم که تمام این امور سبب قدرت منطقه‌ای خواهد شد، این امور خود موجب اثبات کارایی گفتمان مقاومت نیز می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر