logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۳۵۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ابهر خبر داد:

آغاز احداث پروژه ۴۸۴ واحدی گلسار ابهر

آغاز-احداث-پروژه-۴۸۴-واحدی-گلسار-ابهر
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ابهر گفت: پروژه ۴۸۴ واحدی گلسار ابهر آغاز شد که با اجرای این پروژه ۳.۵ هکتار به محدوده شهرستان ابهر اضافه خواهد شد.

حمیدرضا سرداریان اصفهانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: پروژه‌ای که در حال حاضر در آن مستقر هستیم پروژه ۳.۵ هکتاری گلسار است که بعد از الحاق به محدوده و روالی که به طریق قانونی داشت طی طریق شد و الحمدالله ۳.۵ هکتار به محدوده شهر ابهر اضافه شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این یک پروژه استاندارد ۴۸۴ واحدی در قالب طرح نهضت ملی مسکن است که بنیاد مسکن به عنوان پیمانکار پروژه انتخاب شده که مشغول کار است.

سرداریان اصفهانی تصریح کرد: با توجه به تفاهم‌نامه‌ای که بین راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجود است، ما بنیاد مسکن را برای این پروژه به عنوان پیمانکار انتخاب کردیم و اکنون در مرحله فاز آماده‌سازی این پروژه هستیم که ۷۰ درصد آماده‌سازی آن به اتمام رسیده و ان‌شاءالله ۳۰ درصد مابقی هم در حال تکمیل است و به زودی کلنگ‌زنی و ساخت ساختمان‌ها انجام خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ابهر با تأکید بر اینکه تعهد ما دو ساله است، گفت: به شرط اینکه مردم آورده‌های خود را سر وقت واریز کنند ما دو ساله این پروژه را به اتمام خواهیم رساند.

این مسئول با بیان اینکه محل اعتبار این پروژه هم از دو محل تأمین می‌شود، خاطرنشان کرد: این تأمین اعتبار از طریق آورده مردمی و وام بانکی است که این دو تکمیل‌کننده هم خواهند بود، زمانی‌که آورده تأمین شد بانک با بررسی وضعیت درصد پیشرفت فیزیکی پروژه، وام‌ها پرداخت می‌کند تا پروژه به اتمام برسد، اگر همشهریان عزیز همت کنند و آورده‌های خود را سر موقع واریز کنند به امید خدا در عرض دو سال ما مسکن‌ها را تحویل همشهریان عزیز خواهیم داد. 

سرداریان اصفهانی با بیان اینکه در شهر ابهر با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم، افزود: زمین‌های دولتی در شهر ابهر بسیار کم است و این باعث می‌شود که پروژه‌های ما با تأخیر شروع شود، تا الان تا جایی که امکانات داشتیم و قانون اجازه داده ورود کرده و نسبت به تأمین زمین اقدام کردیم.

وی بیان داشت: پروژه اول ما که ۲۸۲ واحدی خاتم‌الانبیاء است که با ۵۵ درصد پیشرفت در حال ساخت است، پروژه دوم، پروژه ۴۸۴ واحدی گلسار، پروژه دیگر هم در زرکوبان ۵۴۰ واحدی تعریف شده که این پروژه در حال اجراست و دو پروژه دیگر هم در دست احداث است و اقدامات اولیه آن در حال انجام است و جمع‍اً هزار و ۷۰۰ واحد ان‌شاءالله به مردم شریف ابهر تأمین مسکن خواهد شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ابهر اظهار داشت: پروژه ۵۴۰ واحدی زرکوبان سه فاز است که فاز اول آن در مرحله آماده‌سازی به فونداسیون است و پروژه خاتم‌الانبیاء ان‌شاءالله سال بعد تحویل همشهریان ‌می‌شود.

وی ضمن تقدیر و تشکر از صبوری و همراهی همشهریان ابهری، گفت: طرح‌های این چنینی مستلزم این است که همه دست به دست هم بدهند، یعنی یک ارگان یا یک شخص خاصی نمی‌تواند به تنهایی این پروژه‌ها را به اتمام برساند، ما سعی‌ می‌کنیم که بهترین مسکن، نه به هر کیفیتی تحویل این مردم شود، که هم در طراحی‌ها و هم در انتخاب مکان‌ها سعی می‌کنیم بهترین مساکن را تحویل مردم بدهیم تا در آسایش و راحتی زندگی کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر