logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۳۱۸۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه خبر داد:

پیشرفت ۶۰ درصدی مسکن نهضت ملی شهر هیدج

پیشرفت-۶۰-درصدی-مسکن-نهضت-ملی-شهر-هیدج
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه گفت: در شهر هیدج یک سایت ۱۷ هکتاری که در اختیار دولت بود تحویل بنیاد مسکن شد و در ۴ فاز به تعداد ۴۵۰ واحد تأمین مسکن شد که به صورت میانگین پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد.

حميدرضا سرداریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: به حمدالله در شهر هیدج به لحاظ تامین زمین مشکلی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه یک سایت ۱۷ هکتاری که در اختیار دولت بود تحویل بنیاد مسکن شد و در ۴ فاز به تعداد ۴۵۰ واحد تأمین مسکن شد که به صورت متوسط پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی دارد.

سرداریان تصریح کرد: در شهر هیدج حدود ۱۱۰۰ نفر واجد شرایط وجود دارند که حدود ۶۰۰ نفر ساماندهی شدند و در مرحله تأمین زمین هستیم و یک سایت ۷۰ هکتاری را تملک خواهیم کرد و این افراد را نیز پوشش خواهیم داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرمدره و سلطانیه با بیان اینکه در شهر ابهر ۶ هزار ثبت‌نام‌کننده واجد شرایط وجود دارد، گفت: ما با مشکل کمبود شدید تامین زمین مواجه هستیم.

وی افزود: ۳.۵ هکتار از اراضی در شهر ابهر توسط فردی تصرف شده بود که بعد از رفع تصرف ، در فاز اول برای ساخت ۴۱۰ واحد در اختیار بنیاد مسکن شهرستان قرار گرفت و برای ساخت ۴۱۰ واحد پیمانکار مستقر و پروژه آغاز شده است.

این مسئول با بیان اینکه پروژه ۲۸۶ واحدی خاتم‌الانبیا که یکی از پروژه‌های شاخص استان است که بهترین کیفیت و فنی‌ترین کادر در این پروژه مستقر است و امیدواریم تعدادی از این واحدها در آخر سال به مرحله بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر