logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۳۵۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت:

قیدار شهری بی سرنوشت!

قیدار-شهری-بی-سرنوشت!
شورای فعلی شهر قیدار تا به حال هیچ قول و شعاری را محقق نکرده‌اند وحتی اراده‌ به کرسی نشاندن حرف خودشان را هم ندارند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق،از اوایل شروع به کار شورای فعلی شهر قیدار تا به حال، با وجود اختلافات و تضارب آرایی که با هم داشته‌اند و تمامی هم ندارد، ناگزیر باید اذعان داشت و قبول کرد پنج نفر به عنوان وکیل و نماینده مردم در کسوت شورای این شهر انتخاب شده‌اند کما اینکه پیشتر تعهد دادند، قول‌ها دادند، شعارها را با انگشت اشاره به سوی مردم اشارت نمودند که ما وجاهت شورا را به این شهر بر می‌گردانیم! ما مدافع منافع شهر خواهیم بود و خیلی از شعارهایی که صرفا برای‌ زینت دادن عکس‌های انتخاباتی انتخاب شده بودند! عکس‌‌هایی که هنوز هم در و دیوار شهر و محله‌های موعود و هدف به چشم می‌خورد! لکن هیچ قول و شعاری تحقق پیدا نکرده و بار دیگر می‌رود که مردم بیشتر نسبت به انتخابات مأیوس و ناامید شوند چرا که اینها اراده‌ به کرسی نشاندن حرف خودشان را هم ندارند.

بیشتر بخوانید

روزی که مردم شهر قیدار بعد ازعزل شهردار شعار چهار تا شورا می‌دهیم شهردار را پس می‌گیریم در پشت میله های ‌ شهرداری سر می‌دادند، انگار می‌دانستند که اینها توان به کرسی نشاندن حرف و مصوبه خودشان را هم ندارد و انتخاب شهردارشان قصه نه بلکه غصه‌ای طولانی خواهد داشت.

این در حالی است که از چهار سال عمر شورایی خودشان در قیدار،تقریبا یک و نیم سال شهر با سرپرست اداره می‌شود و تنها 18ماه قیدار شهردار داشته است.

چرا شورای اسلامی شهر قیدار به خود نمی‌آید؟ چرا رئیس شورا به تکلیف و وظیفه قانونی خود عمل نمی‌کند؟ مگر اعضای شورا با 5رای شهردار شهر را انتخاب نکردند پس چرا به رای خودشان هم ارزش و احترام قائل نمی‌شوند؟

الان عمر سرپرست شهرداری به سر آمده و رئیس شورای شهر باید از خواب زمستانی بیدار شود که همگی برای اولین بار به یک نفر به عنوان شهردار رای داده اند تا شهرداری صاحب شهردار شود ولی هنوز تکلیف شهر و شهرداری هم مشخص نشده و الان مسئوليت شهر قیدار با تمام شدن عمر سرپرستی بر عهده چه کسی است خدا می داند!

حتما آسان‌ترین گزینه به جای پیگیری حکم شهردار که نه 5نفر بلکه کل شهر به وی رای دادند به سراغ یکی از همکاران بعنوان سرپرست جدید برای سه ماه خواهند رفت. چرا که....

هدف از نوشتن یادداشت فوق که به صورت نیش نقد وارد شد، به هیچ وجه تخریب و پایین آوردن پایگاه اجتماعی و شخصیت حقوقی شما نیست؛ هدف تلنگری به مواضتان و مشخص شدن موضع خویش در جایگاه شورا و تلاش و اهتمام جدی برای سامان بخشیدن انسجام شورایی و در حد بضاعت خویش تدوین برنامه توسعه همه جانبه‌ی شهری به صورت استراتژیک و عملیاتی کردن نقاط قوت و ضعف و نقاط تهدید و فرصت برای شهر قیدار و گرفتن حکم شهرداری است که شما منتخبان مردم برای اولین بار با هم رای دادید و اگر شورا نتواند به این وظیفه خود که گرفتن حکم منتخب 5عضو شورا از استاندار  زنجان که دغدغه اش خدمت به مردم است باشد به درد لای جرز دیوار هم نمی‌خورد.

اعضای شورای شهر قیدار،الان فصل بودجه نویسی و بودجه ریزی است و شهرداری این شهر ،شهردار ندارد، به خود بیایید و تکلیف شهر و شهروندان و سرپرست شهرداری و خودتان را روشن کنید زیرا که الان زمان تلاش و پیگیری و همت است، اگر به رای مردم و به خودتان و به انتخابتان ایمان دارید یا علی بگویید و شهر را بلاتکلیف نگذارید. یا علی مدد

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : ] [ ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۵ ]
تلاش شما برای شهرداری موشداباست نه ابادانی شهر
فرم ارسال نظر