logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳
[ شناسه خبر : ۳۴۹۷۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

شورای شهر ابهر وابسته به هیچ جناحی نیست

شورای-شهر-ابهر-وابسته-به-هیچ-جناحی-نیست
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: یکی از ویژگی‌های شورای شهر ابهر در این دوره این است که این شورا سیاسی نبوده و وابسته به هیچ جناحی نیست.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» سعید بهاوری در جلسه هماهنگی افتتاح پروژه‌های شهرداری در  ایام الله دهه‌فجر انقلاب اسلامی که با حضورخبرنگاران برگزار شد، با بیان اینکه شهرداری پروژه‌های متعددی برای افتتاح دارد، عنوان کرد: این پروژه‌ها بر حسب اهمیت و در مناسبت‌های مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بسیاری از پروژه‌ها بدون انجام تشریفات و با توجه به نیاز مردم بدون افتتاح در اختیار شهروندان قرار گرفته است، ادامه داد: اطلاع‌رسانی از پروژه‌ها و عملکردهای شهرداری سبب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

بهاوری با اشاره به اینکه یکی از ویژگی‌های اصلی این دوره شورا این است که شورا سیاسی و وابسته به نهاد و حزب خاصی نیست، تصریح کرد: این شورا اهل مشورت بوده و این مشورت گرفتن نیز منحصر به یک الی دو نفر نیست بلکه تمام افراد شهر را در این موضوع دخیل می‌دانیم.

وی با توضیح اینکه شورای این دوره شورایی خودکفا است، تصریح کرد: همین موضوعات سبب می‌شود افرادی که حریمشان شکسته به جایگاه این شورا دست‌درازی کنند که همین امر سبب ایجاد حاشیه می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه در بحث انتخاب شهردار زیر فشار، شهردار انتخاب نکردیم، افزود: شورا هر گزینه‌ای را که به صلاح شهر بود انتخاب می‌کرد و اگر گزینه‌ای رد می‌شد مشکل از شورا نبود زیرا ما نهاد نظارتی نیستیم و کیفیت موضوع را در انخاب شهردار مدنظر قرار می‌دادیم.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه پرسنل شهرداری از زحمت‌کش‌ترین پرسنل شهر هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به همین موضوع سعی کردیم در بحث رفاهی همکاران تلاش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر