logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷
[ شناسه خبر : ۳۵۰۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

مساجدی که برای استقرار دانش آموزان در اعتکاف نظر گرفته شده مربی محور است

مساجدی-که-برای-استقرار-دانش-آموزان-در-اعتکاف-نظر-گرفته-شده-مربی-محور-است
دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان با بیان اینکه انجام مراسم پر فیض اعتکاف هر ساله از هر رده سنی مشتاقان زیادی دارد گفت: مساجدی که برای استقرار دانش آموزان در اعتکاف نظر گرفته شده مربی محور است.

حجت الاسلام دوستعلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در شهر زنجان ۲۱ مسجد و ۲ مسجد دانشگاه که در مجموع شامل  ۲۳ مسجد است در مراسم اعتکاف  شرکت خواهند داشت گفت: با توجه به پیش بینی انجام شده بیش از دو هزار نفر در مراسم اعتکاف در شهر زنجان شرکت خواهند نمود. 

بیشتر بخوانید

 وی افزود: مساجد مد نظر برای انجام مراسم پر فیض اعتکاف بر حسب جامعیت مسجد و پر تردد بودن آنها لحاظ شده است. 

 دبیر ستاد انتخابات استان زنجان عنوان کرد: ۶ مسجد برای مراسم اعتکاف دانش آموزان در نظر گرفته شده است که مسجد جامع جزو مساجد عمومی است که امکان ثبت نام دانش آموزان و گروهی از آقایان نیز میسر شده است.  

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: مساجدی که برای استقرار دانش آموزان در اعتکاف نظر گرفته شده مربی محور است که به ازای هر ده نفر دانش آموز یک مربی و یک خادم برای اسکان دانش آموزان برنامه ریزی شده است. 

 وی گفت: هزینه مربوطه برای اعتکاف ۴۰۰ هزار تومان است که به ازای هر معتکف که در مسجد مستقر می‌شود مبلغ بیش از ۸۰۰ هزار تومان تعیین شده بود که خیرین و شهرداری در این امر کمک رسان بوده‌اند و حداقل مبلغ در نظر گرفته شده همین ۴۰۰ هزار تومان است.

  دبیر ستاد اعتکاف استان زنجان ابراز کرو: ثبت نام در مساجد حضوری نیست و از طریق سایت:https://etekaf-zn.ir/ انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر