logo
امروز : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۳۵۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسابقات مچ اندازی قهرمانی؛

مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاه‌های استان زنجان برگزار شد

مسابقات-مچ-اندازی-قهرمانی-باشگاه‌های-استان-زنجان-برگزار-شد
مسابقات روز جمعه ۲۹ دیماه در سالن شهبد رجایی شهرستان زنحان، با حضور ۱۱۹ ورزشکار در رده‌های سنی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، مسابقات مچ اندازی زنجان با شعار (ورزش قوی برای ایران قوی) جهت ایجاد شور و نشاط و با هدف منش پهلوانی بین جوانان و توسعه رشته مچ اندازی با حضور بازرگان مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان، شهبازی رییس هیات بدنسازی استان، سرهنگ باباخانی معاون امورزش و ورزش ناجا، مسئولین استانی، پیشکسوتان و اعضای هیات برگزار شد.    

بیشتر بخوانید

مسابقات روز جمعه ۲۹ دیماه در سالن شهبد رجایی شهرستان زنحان، با  حضور ۱۱۹ ورزشکار در رده‌های سنی زیر ۲۳ سال و بزرگسالان انجام شد.   

این مسابقات با حضور داوران استانی قضاوت و بدون حاشیه و به دور از هرگونه تنش که ورزشکاران درکنار هم با منش پهلوانی به رقابت پرداختند.   در نهایت نفرات برتر هر رده سنی و وزنی مشخص گردید و در ادامه به نفرات برتر هررده سنی و وزنی حکم، مدال و اورال‌ها مدال و جوایز نقدی اهدا گردید.  

در این مسابقات ورزشکارانی از استان گیلان شهر لاهیجان و سنندج و قزوین و شهر الوند از شهر تکاب وشهرستان های استان زنجان دراین مسابقات شرکت داشتند.  خلاصه نتایج مسابقه مج اندازژ  استان زنجان بشرح ذیل اوورال‌ها، سیامک حسینی اوورال +80چپ و راست، مصطفی فلاح شیخلری اوورال -80 چپ و راست، محمد حسین مهدیخانی اوورال زیر 23 سال چپ و راست، هدای دو میزمچ اندازی توسط مسئول کمیته مچ اندازی استان به نمایندگان باشگاهای شهرستان خدابنده و خرمدره، آقای سیامک حسینی اوورال بزرگسالان و  محمد حسین مهدیخانی اوررال زیر ۲۳ سال

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر