logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۷
[ شناسه خبر : ۳۴۹۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر خبر داد:

جریمه ۴۵۰ میلیون ریالی یک واحد آرایشگر زنانه در ابهر

جریمه-۴۵۰-میلیون-ریالی-یک-واحد-آرایشگر-زنانه-در-ابهر-
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: یک واحد آرایشگاه زنانه در ابهر به دلیل گران‌فروشی به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال جریمه شد.

رضا شکوهی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: با گزارش بازرسان اتاق اصناف و شاکی خصوصی در خصوص تخلف و گرانفروشی یک واحد صنفی آرایشگاه زنانه، پرونده این واحد صنفی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به جریمه ۴۵۰ میلیون ریالی این واحد گفت: بیشترین تخلفات صورت گرفته توسط واحدهای صنفی آرایشگری گران‌فروشی و دخالت در امور پزشکی است.

شکوهی با بیان اینکه بازرسی از واحد‌های صنفی آرایشگاه زنانه با شدت بیشتری در حال انجام است، گفت: این اداره جهت نظارت و بازرسی در بازار و دیگر فعالیت‌های اقتصادی همواره در خدمت شهروندان عزیز است و عزیزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به این اداره از طریق سامانه تلفنی اطلاع دهند که در سریعترین زمان ممکن به شکایات ورود خواهد شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ابهر گفت: سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی آماده شنیدن و ثبت گزارش های مردمی با موضوع تخلف‌های گرانفروشی،کم‌فروشی و قاچاق کالا و ارز و دیگر موارد مربوط به سازمان تعزیرات حکومتی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر