logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۴۹۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
حکیمه دباغ در گفتگو اختصاصی با موج‌رسا:

بی‌توجهی به امر به معروف از توطئه‌های دشمن است

بی‌توجهی-به-امر-به-معروف-از-توطئه‌های-دشمن-است
حکیمه دباغ با بیان اینکه رعایت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ضروری است گفت: بی توجهی به امر به معروف از توطئه‌های دشمن است.

حکیمه دباغ دختر مرضیه حدیدچی دباغ در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه چادر یادگار حضرت فاطمه زهرا (س) است و باید حرمت چادر به صورت همه جانبه در جامعه حفظ شود گفت: زنان و دختران باید به این امر واقف باشند که ترویج بی‌حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمنان برای کشور است و شناخت دشمن و ترویج دشمن شناسی در جامعه امری مهم است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: رعایت اصل امر به معروف و نهی از منکر برای ثبات جامعه مهم است که آگاهی درباره آن باعث عدم تحقق نقشه‌های شوم دشمن برای جامعه است و بی‌تفاوتی نسبت به آن درست نیست.

دباغ افزود: بی‌توجهی به اصول امر به معروف و نهی از منکر یعنی تعطیلی این فریضه الهی که از توطئه‌های دشمنان است که سعی می‌کند در جامعه ما رواج دهد و ما باید موقعیت شناسی خود را قوی کرده و توطئه دشمنان را خنثی کنیم.
وی ابراز کرد: سه اصل آسیب شناسی، دشمن شناسی و موقعیت شناسی از جمله مواردی است که باید در نظر داشت تا به پیروزی‌ دست یافت هر سه از اصولی مهم برای پیشرفت جامعه محسوب می‌شود.
دباغ گفت: شناخت آسیب‌ها و در کنار دشمن شناسی و شناخت توطئه‌های آن در جامعه و موقعیت شناسی در امور مختلف همگی از جمله مواردی است که باید اصولی و ریشه‌ای به‌ آن‌ پرداخته شود.
دباغ تاکید کرد: در خانواده و تربیت فرزندان از جمله مواردی است که خانواده و مادر خانواده باید نسبت به این مهم حساس شوند وظیفه اصلی مادران آرامش دادن به خانه و خانواده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر