logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۴۹۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست جهاددانشگاهی واحد زنجان:

فضای مجازی افکار عمومی را کنترل می‌کند

فضای-مجازی-افکار-عمومی-را-کنترل-می‌کند-
سرپرست جهاددانشگاهی واحد زنجان گفت: آنچه که امروز افکارعمومی را تنظیم، شکل و جهت دهی، هدایت و کنترل می‌کند همان بحث رسانه و فضای مجازی است که داری اهمیت ویژه و اثرگذاری بالایی است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» طاهر یوسفی‌امیری در بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به لحاظ اقتصادی فضای مجازی به فضاسازی بالا نیاز ندارد، بیشتر به توان نیروی انسانی متکی است گفت: خوشبختانه در کشور نیروهای جوان و فعال خوبی وجود دارد که اگر به صورت مناسب هدایت و جهت‌دهی شوند می‌توانند بسیار موفق وارد عرصه‌های مختلف شوند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: جهاد دانشگاهی در حوزه کارهای نوآورانه، فن آورانه مرکز رشد، صنایع خلاق و فرهنگی به عنوان تنها مرکز رشد تخصصی استان راه‌اندازی شده است.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد زنجان ابراز کرد: حوزه فعالیت مرکز رشد شامل صنایع و فرهنگی است که در بحث‌های تولید محتوا، اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای مختلف، بازاریابی، صنایع‌دستی که مرتبط با حوزه‌های صنعتی و فرهنگی است فعالیت دارد.

یوسفی امیری گفت: در این زمینه بحث‌های آموزشی و امکانات اولیه برای افراد ارائه می‌شود تا بین تیم‌های مستقر و بازار هدف حمایت‌های لازم صورت گیرد. با این حال در بحث پنجمین رویداد ملی  که به همت بسیج برگزار شده، ضرورت برگزاری این رویداد بر همگان مسلم است.

وی عنوان کرد: آنچه که امروز افکارعمومی را تنظیم، شکل، جهت دهی، هدایت و کنترل می‌کند همان بحث رسانه و فضای مجازی است که داری اهمیت ویژه و اثرگذاری بالایی است.

سرپرست جهاددانشگاهی واحد زنجان تصریح کرد: باید به این نکته دقت لازم را داشت و رسانه‌های سنتی تاثیر خود را برای مخاطبین در جامعه از دست داده است و استفاده از فضای مجازی در جامعه پر رنگ‌تر شده و می‌توان در این حوزه به صورت جدی وارد شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر