logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۳۴۹۵۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان:

محور مقاومت با روحیه عاشورایی در برابر دشمنان ایستاده است

محور-مقاومت-با-روحیه-عاشورایی-در-برابر-دشمنان-ایستاده-است
فرمانده سپاه انصار المهدی(عج)استان زنجان با اشاره به مقابله محور مقاومت در برابر دشمنان اسلام گفت: محور مقاومت با روحیه عاشورایی در برابر دشمنان ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»به نقل از نسیم اشراق، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید ملی مظفرعلی ذوالقدر و ۴۵۰شهید شهرستان خدابنده با حضور گسترده مردم این شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه تاریخی شهر کرسف برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این مراسم سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی استان زنجان هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان خدابنده به‌ویژه شهید مظفرعلی ذوالقدر به ویژگی‌های مردم این منطقه اشاره کرد و گفت: مردم منطقه خدابنده در مبارزات انقلابی نقش مهمی داشتند و و اعتقادات بالایی دارند و دارای ایمان و بصیرت هستند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به پیام عاشورائی شهدا و امام راحل نیز اشاره کرد و بیان داشت: مسلمانان نباید زیر پرچم کفر زندگی کنند و در مقابل کفار تسلیم شوند.

وی پیوند مردم با امام(ره) را مهمترین ویژگی رسالت در دوران جنگ هشت ساله قلمداد کرد و بیان داشت: این امر باعث مقاومت و ایستادگی مردم بود.

سردار کرمی اضافه کرد: حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی از اوجب واجبات بوده و این یکی از پیام‌های شهدا است.

وی با اشاره به وصیت شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کردند «جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم آسیب ببیند قرآن و ولایت آسیب خواهد خورد» خاطرنشان کرد: نبابد خیمه ولایت را رها کرد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به جنگ غزه و ایستادگی مردم فلسطین در برابر جنایات رژیم غاصب اشاره کرد و افزود: روحیه عاشورایی و جهادت در محور مقاومت نمایان است و نیروهای مقاومت مثل یمن توانستند شاخ آمریکا را در خطوط کشتیرانی بشکنند.

حجت‌الاسلام علی موسوی، امام جمعه شهر قیدار نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدگران قدر، مظفرعلی ذوالقدر گفت: شهید ذوالقدر یکی از اسطورهای بی‌نظیر و جزو پیشگامان شهدای شاخص شهرستان خدابنده است و این هویت باید بیشتر به همه آحاد مردم شهرستان به ویژه بچه‌های امروزی معرفی شود.

وی با اشاره به اقدام سپاه پاسداران در حمله موشکی به مقر تروریست‌های تکفیری در عراق و سوریه و پاکستان خاطر نشان کرد: این سیلی و گوش مالی محکمی بود برای دشمنان این نظام و انقلاب و پاسخی بر حملات تروریستی آنان و به شهادت رساندن فرماندهان و مردم ایران اسلامی در منطقه و کشور بود.

امام جمعه قیدار با اشاره به فرموده امام راحل که فرمودند « اگر سپاه نبود کشور هم نبود» گفت: همین شهدا هستند که هویت ملت را بازگو می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص فرهنگ و اهمیت آن در جامعه یادآور شد: مقام معظم رهبری در این باره فرمودند باید به مسئولان فرهنگی، پیوست فرهنگی داده شود و این امر به آنها در انجام وظایف در زمینه فرهنگی کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر