logo
امروز : دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۵
[ شناسه خبر : ۳۴۹۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

سه شهرک صنعتی زنجان از پساب فاضلاب برخوردار می‌شوند

سه-شهرک-صنعتی-زنجان-از-پساب-فاضلاب-برخوردار-می‌شوند
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: در حال حاضر سالانه ۴.۵ میلیون مترمکعب پساب به یکی از شرکت‌های صنعتی واگذار می‌شود و از سال آینده نیز سه شهرک صنعتی در زنجان از پساب فاضلاب برخوردار خواهند شد.

علی محمد نادرخانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به اینکه با نگاه ویژه دولت سیزدهم از 510 روستای دارای تنش آبی استان، 216 روستا رفع تنش شده است،، اظهار داشت: مابقی نیز با برنامه‌ریزی دقیق در کوتاه‌ترین زمان ممکن از آب آشامیدنی پایدار برخوردار خواهند شد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: امسال میزان بارش‌ها در استان 38 درصد نسبت به سال گذشته و 53 درصد نسبت به میانگین بلندمدت کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون میزان آب سد تهم 18 درصد است گفت: از مردم و رسانه‌ها انتظار داریم در شرایط کم آبی برای مدیریت مصرف با شرکت آب و فاضلاب همکاری بیش از پیش داشته باشند.

نادرخانی با اشاره به اینکه پساب تصفیه خانه‌های فاضلاب می‌تواند به عنوان بهترین جایگزین آب پاک برای صنایع مورد استفاده قرار گیرد، گفت: در حال حاضر سالانه ۴.۵ میلیون مترمکعب پساب به شرکت راشا کاسپین واگذار می‌شود و از سال آینده نیز سه شهرک صنعتی در زنجان از پساب فاضلاب برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه ۶۰ درصد از شهر زنجان تحت پوشش خدمات جمع آوری و دفع بهداشتی فاضلاب قرار دارد، گفت: با وجود محدودیت اعتبارات، کارهای بزرگی در حوزه توسعه خدمات فاضلاب در شهر زنجان انجام شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر