logo
امروز : یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۴۸۶۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

شهید نواب صفوی سرباز غیرتمند مکتب اسلام است

شهید-نواب-صفوی-سرباز-غیرتمند-مکتب-اسلام-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه شهید نواب صفوی تبلور غیرت دینی در زمانه خود و الهام بخشی برای همه نسل‌ها بوده است گفت: شهید نواب صفوی سرباز غیرتمند مکتب اسلام است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه شهید نواب صفوی به سان سربازی فداکار برای حضرت ولیعصر (عج) بی آن که اهل مصلحت اندیشی‌های بی جهت و محافظه کاری‌های نا به جا باشد، برای آرمان‌هایش کار می‌کرد و تبلور غیرت دینی در زمانه خود و الهام بخش برای همه نسل‌ها بوده است گفت: شخصیت‌هایی در طول تاریخ برای اینکه در جامعه تاثیرگذار باشند حاضر شدند از تمامی وجود خود اعم از وجوه علمی، اجتماعی و خانوادگی خود گذشته و تا جامعه یک جامعه سالمی باشد و از طرفی مستکبرین در جامعه حاکم نباشد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: شهید نواب رضوان الله می‌توانستند از لحاظ شخصیت‌های علمی موقعیت‌هایی را در جامعه کسب کنند همه این موقعیت‌ها را شهید نواب صفوی فدا کرد تا نظام و انقلاب مردمی که مدیریت مبارزات آن را بر عهده داشتند پا بر جا بماند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: شهید نواب صفوی سختی‌های بسیاری در زندگی متحمل شدند تا اهداف انقلاب از حرکت باز نماند و سیر تکاملی خود را برای پیروزی سپری نماید.

حجت الاسلام بیگدلی ابراز کرد: گروه فدائیان اسلام اقدامات مسلحانه را برای پیشبرد اهداف خود انجام دادند تا گامی موثر در پیشبرد انقلاب مردمی داشته باشند.

وی اضافه کرد: نکته بعدی که باید در نظر داشت امثال شهید نواب صفوی است که تربیت یافته مکتب اسلام هستند  و مکتب اسلام شخصیت‌هایی را تربیت می‌کند که  مشکلات دیگران را در راس امور می‌بیند و در صدد هستند تا مشکلات مربوطه حل شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: افرادی مانند شهید نواب صفوی در مقابل ظلم و ستمی که فرقی ندارد از جانب پهلوی، آمریکا یا اسرائیل باشند نمی‌توانند سکوت کرده و بی تفاوت باشند و منزل شهید نواب صفوی محل تردد بسیاری از انسان‌های آزاده بود و راهکارهای مبارزه را به افراد مختلف خود شهید نواب صفوی ارائه و آموزش می‌دادند.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: در قران آمده است در مقابل کفار و منافقین نمی‌توانید بی تفاوت بود و شهید نواب صفوی به این مقوله به درستی عمل نمود و ایشان حاضر شدند از جان خود بگذرند ولی مکتب آزادگی در جامعه پا بر جا بماند.

وی ابراز کرد: شهید نواب صفوی نقش‌های مهم، مختلف و ارزنده‌ای برای پیشبرد اهداف انقلاب ایفا کردند در جایی ایشان ایستادگی داشته و در جای دیگر مقاومت را سر لوحه قرار می‌دهند که نیروهای مردمی حماس نیز دقیقا همین اقدامات را برای پیروزی در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل تعقیب می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد: جنگی که در یمن به وجود آمد و مقاومت مردم یمن نیز واقعا ستودنی بود یا  شهید سلیمانی که اجازه ندادند داعشی‌ها به نقشه‌های شوم خود درباره کشور و نوامیس دست یابند و برای تحقق این هدف از جان خود گذشتند به درستی که فرزندان تربیت شده مکتب اسلام با خدا معامله می‌کنند و شخصی که با خدا معامله می‌کند و در جهاد پیروز میدان است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر