logo
امروز : جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۴۸۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

زمان تبلیغات انتخابات داوطلبان زنجان مشخص شد

زمان-تبلیغات-انتخابات-داوطلبان-زنجان-مشخص-شد
رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: زمان تبلیغات انتخابات برای داوطلبان از سوم تا ساعت 8 صبح روز دهم اسفند ماه در نظر گرفته شده و هرگونه تبلیغات خارج از این زمانبندی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زمان تبلیغات انتخابات برای داوطلبان از سوم تا ساعت 8 صبح روز دهم اسفند ماه در نظر گرفته شده و هرگونه تبلیغات خارج از این زمانبندی ممنوع است.

بیشتر بخوانید

به گفته رئیس ستاد انتخابات استان زنجان، در مرحله ثبت نام نهایی، تعداد کل داوطلبان از حوزه‌های انتخابیه استان زنجان 374 نفر بود؛ از این تعداد 5 نفر انصراف داده و 18 نفر نسبت به نتایج اعلامی هیات های اجرایی اعتراض نکردند لذا پرونده 351 داوطلب توسط هیئت نظارت بررسی شده است.

وی افزود: از مجموع 351 داوطلب؛ 218 نفر تایید صلاحیت شده و 107 نفر رد صلاحیت و ۲ نفر عدم احراز شده‌اند، پرونده 24 نفر به علت مدارک ناقص، کنار گذاشته شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: از حوزه انتخابیه زنجان، طارم 124 داوطلب؛ ابهر، خرمدره، سلطانیه 37 داوطلب؛ ماهنشان، ایجرود 36 داوطلب و خدابنده 21 داوطلب با هم رقابت خواهند کرد.

وی اذعان کرد: در مجموع صلاحیت 62 درصد داوطلبان استان در هیئت نظارت تایید شده‌اند که نسبت به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۳ درصد رشد داشته است.

به گفته رفیعی، شورای نگهبان طبق قانون، 30 روز فرصت دارد تا نسبت به بررسی صلاحیت این داوطلبان اقدام و در تاریخ 20 بهمن نتایج به فرمانداری‌های حوزه‌های اصلی اعلام خواهد شد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر