logo
امروز : چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۲
[ شناسه خبر : ۳۴۸۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

جبهه مقاومت در حال حماسه‌آفرینی و دفاع از اسلام و قرآن است

جبهه-مقاومت-در-حال-حماسه‌آفرینی-و-دفاع-از-اسلام-و-قرآن-است
امام جمعه ایجرود با اشاره به حمله موشکی یمن به ناوبر آمریکایی گفت: جبهه مقاومت امروز، بیشتر از هر روز دیگری در حال حماسه‌آفرینی و دفاع از اسلام و قرآن است و جواب زورگویی‌ها و تجاوزات دشمن را بلافاصله محکم‌تر و باصلابت‌تر می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه دوم نماز جمعه ایجرود، با ذکر حدیثی از محضر نورانی امام هادی(ع) گفت: مال و اولاد فقط در دنیا باعث زینت انسان هستند، این عمل نیک است که با انسان نزد خداوند متعال می‌رود. فردای قیامت در مورد تعداد فرزند، پسر یا دختر و میزان ثروت سوال نخواهد شد و فقط اعمال انسان مورد سوال قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و سالروز میلاد با سعادت امام باقر(ع) و نیز آغاز فصل بندگی و بهار معنویت افزود: در ماه رجب‌المُرجب، که یکی از پُر فضیلت‌ترین ماه‌هاست، توصیه‌های زیادی در رابطه با استغفار، قرائت سوره توحید شده است. در این ماه باید تمرین بندگی برای دو ماه بزرگ بعدی یعنی شعبان‌المعظم و رمضان‌الکریم صورت بگیرد.

امام جمعه ایجرود با اشاره به فرا رسیدن سالروز فرار شاه معدوم از ایران ادامه داد: محمدرضا پهلوی با دیدن بیشتر شدن اتحاد مردم با امام خمینی(ره) و اوضاع بدی که برای خودش در داخل و خارج ساخته بود، فرار را بر قرار ترجیح داد. این آخر و عاقبت افرادی است که به قدرت‌های زورگو مثل آمریکا تکیه کرده‌اند، از شاه خائن ایران تا معمر قذافی، حسنی نامبارک، صدام و بقیه همه نوکر شیطان بزرگ آمریکای جنایت‌پیشه بودند و سرانجام به خفت، خواری و ذلت رسیدند.

وی با اشاره به آثار و برکات سفر دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان زنجان گفت: الحمدالله دو وزیر به شهرستان ایجرود سفر کردند و برنامه‌ها و پروژه‌های خوبی داشتند. ان‌شاءالله حق شهرستان از این سفر برآورد شده و محرومیت‌های منطقه برطرف شود.

خطیب جمعه ایجرود با اشاره به برگزاری اجلاس سراسری نماز در استان زنجان همزمان با سفر ریاست جمهوری گفت: این فریضه بزرگ، نقش‌آفرینی‌های بزرگی در اجتماع دارد و مثل هوا و دیگر نیازهای انسان است. همه و همه مخصوصاً خانواده‌ها، مدارس، محیط‌های ورزشی، بسیج، دانشگاه و بقیه دستگاه‌ها و ارگان‌ها به‌ویژه نهادهای فرهنگی و گروه‌های جهادی باید خود را مخاطب《اقیموا الصلاه بدانند. همه باید پای کار بیایند و به هرچه باشکوه‌تر اقامه شدن نماز کمک کنند چرا که نماز، موجب محفوظ ماندن جوانان از فتنه‌ها و گناهان است و انسان را به سعادت می‌رساند.

وی با اشاره به حمله موشکی یمن به ناوبر آمریکایی گفت: الحمدالله جبهه مقاومت امروز، بیشتر از هر روز دیگری در حال حماسه‌آفرینی و دفاع از اسلام و قرآن است و جواب زورگویی‌ها و تجاوزات دشمن را بلافاصله محکم‌تر و باصلابت‌تر می‌دهد.

امام جمعه ایجرود با اشاره به کمبود بارش‌ها و با تذکر به صرفه‌جویی در مصرف آب، از همه مومنین و نمازگزاران به قرائت دعای نوزدهم صحیفه سجادیه دعوت کرد.

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر