logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۳۴۷۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت؛

اتحاد جبهه مقاومت با تدابیر حاج قاسم میسر شد

اتحاد-جبهه-مقاومت-با-تدابیر-حاج-قاسم-میسر-شد
حاج قاسم در کنار مردم زجر کشیده بود تا مرحمی برای دردهای آن‌ها باشد از افغانستان، عراق، شام و سوریه و بقیه کشورهای دیگر که در دستان داعش منحوس بودند حاج قاسم ناجی برای دل‌های شکسته مردم بود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» طوفان الاقصی نتیجه ظلم و ستمی بود که صهیونیست‌ها در حق فلسطین و غزه روا داشتند و نیروهای حماس با رشادت‌هایی که از خود بروز دادند باعث تحقق این طوفان شدند و به جهانیان ثابت کردند که حکومت ظلم پایان دارد.

بیشتر بخوانید

همانگونه که رهبران حماس برشمرده‌اند ظلم، جنایت و اشغالگری ۷۰ ساله؛ توهین به مسجد الاقصی و مقدسات؛ محاصره و کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و هزاران اسیر و زندانی فلسطینی دربند صهیونیست‌ها از جمله علل و انگیزه‌های عملیات کاملاً فلسطینی طوفان الاقصی است.

طوفان الاقصی نتیجه تربیت شاگردانی از جنس حاج قاسم سلیمانی است همانطور که خود ایشان گفتند بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شوند.

طوفان الاقصی نتیجه خروش و جوشش جوانان فلسطینی است که تاب و تحمل ظلم را دیگر ندارند آنها می‌دانند پیروز میدان هستند و الله مع الصابرین است.

حاج قاسم سلیمانی در مکتب خود به جوانان آموخت که پیرو ولایت فقیه باشند و کسانی که از این قانون پیروی کنند به پیروزی خواهند رسید.

جوانان فلسطین با پیروی از نیروهای مقاومت حماس شیاطین مختلف را در هم کوبیدند و ثابت کردند اسرائیل و حامیان آن‌ها در توهمی بیش نیستند و روزگار آنها نیز به سر آمده است. سیلی که در طوفان الاقصی شامل اسرائیل  و سر کرده‌های آن‌ها شد شکستی چند جانبه بود و جبران آن سیلی غیر ممکن است.

حاج قاسم نیز مرد میدان‌های سخت بود ایشان با تمام قوا با ظالمین مبارزه کرد و منطقه را از وجود نحس داعش خالی نمود همان داعشی که آمریکا و حامیان آن باعث شکل گیری و جولان آن در مناطق مختلف شد و در نهایت با تلاش و جوانمردان خطه سر زمین عشق ایران پرونده دانش و حامیان آن در هم پیچیده شد و مناطق مختلف از شر این حیوان صفت‌ها آزاد شدند.

باید دستمریزاد گفت به حاج قاسم و جوانان مکتب ایشان که از خون خود گذشتند تا نامردان نتوانند در این سر زمین قد علم کنند.

آرامش امروزمان را مدیون تک تک شهدا هستیم شهدایی که خود عاشقانه پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستادند و آن را امروزه تحویل نسل‌های جدید انقلابی داده‌اند.

به قول رهبر انقلاب که می‌فرمایند؛ آن مردی که میرود جلوی دشمن و واهمه نمی‌کند و در همه‌ی میدان‌ها نه خستگی، نه سرما، نه گرما می‌فهمد، این اگر چنانچه در درون خودش در آن جهاد اکبر پیروز نشده بود، این جور نمی‌توانست جلوی دشمن برود و در جای دیگر رهبر انقلاب فرمودند؛ حاج قاسم صد بار در معرض شهادت قرار گرفته بود؛ این بار اوّل نبود، ولی در راه خدا و انجام وظیفه و جهاد فی‌سبیل‌الله از هیچ چیز پروا نداشت؛ نه از دشمن پروا داشت، نه از حرف این و آن پروا داشت، نه از تحمّل زحمت پروا داشت.

 سمیرا قربانی/ فعال سیاسی

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر