logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۳۴۸۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

عامل اصلی پیشرفت و عزت ایران حضور مردم در صحنه است

عامل-اصلی-پیشرفت-و-عزت-ایران-حضور-مردم-در-صحنه-است-
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه امروز یکی از شگردهای دشمن خروج مردم از صحنه است گفت: عامل اصلی پیشرفت و عزت ایران حضور مردم در صحنه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت‌الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته شهرستان طارم با بیان اینکه پیام مهم مقام معظم رهبری در جمع مردم قم در سالروز قیام خونین مردم قم در سال 1356 و معجزه آفرینی حضور مردم در صحنه و مردم باید در همه عرصه‌ها از جمله عرصه سیاسی، فرهنگی و اقتصادی باید در میدان باشند گفت: امروز یکی از شگردهای دشمن خروج مردم از صحنه است و تلاش برای کوچک شمردن حضور مردم در مناسبت‌های مهم یکی از ترفندهای دشمنان برای خارج کردن مردم از صحنه است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: دشمن خود آگاه است که عامل پیشرفت عزیت ایران و مواجه شدن آن به عنوان یک قدرت شاخص در منطقه و جهان و شکست دشمنان و حضور مردم در صحنه است.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: در جایی که مردم به هر دلیل در صحنه نباشند دشمن خوشحال است و یکی از جاهایی که مردم باید در صحنه‌ها حضور فعال داشته باشد انتخابات امسال است که دشمن از چند ماه گذشته تبلیغات منفی را در فضای مجازی آغاز کرده است.

حجت الاسلام منصوری افزود: هدف اصلی دشمن تلاش رسانه‌های بیگانه برای مایوس کردن مردم به خصوص جوانان از آینده است.

وی تاکید کرد: چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند؛ هر ملتی که به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد حتی افرادی که دوست آمریکا بودند.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: دولت اوکراین غربگرا با اعتماد به آمریکا تبلیغات هسته‌ای خود را که شامل یک هزار رو 700 کلاهک هسته‌ای و 33 بمب افکن دور پرداز مطابق یک قرار دادی واگذار کرده بود و در مقابل آمریکا و انگلیس تعهد دادند که از اوکراین هر جا نیاز داشت حمایت کنند حالا در مقابل روسیه زمین گیر و رها شده است به همین خاطر توصیه حضرت آقا ایران قوی است.

حجت الاسلام منصوری تصریح کرد: ایمان و اعتقاد در راس عوامل قدرت آفرین است و همین بحث حجاب که بعضی‌ها به مسئله آگاهی ندارند و جاهل هستند اما عده‌ای با انگیزه مخالفت این کارها را انجام می‌دهند و مردم سالاری  دینی و اسلامی با حضور مردم در عرصه‌ها اتفاق می‌افتند.

وی گفت: نتانیاهو اعتراف می‌کند که در غزه شکست خورده است  اسرائیل 300 هزار سرباز روانی شدند و از جنگ فرار کردند و تا کنون چندین تیپ را از غزه خارج کرده و نتوانستند به اهداف خود برسند آنها می‌خواستند حماس را نابود کنند و فلسطینی‌ها غزه را ترک کنند اما این اتفاق محقق نشد.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: سال گذشته در فتنه 1401 فروپاشی ایران اسلامی به وسیله دشمنان دنبال می‌شد امسال شاهد فروپاشی اسرائیل هستیم.

حجت الاسلام منصوری عنوان کرد: سال گذشته در کشورهای اروپایی منافقین بر علیه اسرائیل راهیپمایی کردند و امسال کل دنیا بر علیه اسرائیل تظاهرات می‌کند.

وی با تبریک حلول ماه رجب و ولادت امام محمد باقر(ع) و تسلیت سوم رجب شهادت امام هادی (ع) گفت: ما باید قدر دان ماه رجب باشیم و مسئولین مربوطه جهت ثبت نام معتکفین اقدام کرده و خیرین مثل همیشه همکاری لازم را داشته باشند

 

 

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر