logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۴
[ شناسه خبر : ۳۴۸۲۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس هواشناسی استان زنجان:

هواشناسی زنجان هشدار زرد صادر کرد

هواشناسی-زنجان-هشدار-زرد-صادر-کرد
کارشناس مسئول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان با اشاره به تداوم بارندگی‌ها در زنجان گفت: هواشناسی زنجان هشدار زرد صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نه‌وارنیوز حسین سلطانی به وضعیت جوی استان زنجان اشاره و اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی، امروز آسمان استان غالبا ابری پیش‌بینی می‌شود که در بعدازظهر با وزش باد همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه سرعت وزش باد در برخی مناطق به حد نسبتا شدید می‌رسد که این شرایط با بارش پراکنده باران و برف نیز همراه است، تصریح کرد: انتظار می‌رود فعالیت این سامانه بارشی تا روز یکشنبه در استان ادامه یابد.

کارشناس هواشناسی استان زنجان با اشاره به اینکه طی این مدت بارش پراکنده باران و برف را در استان شاهد خواهیم بود، افزود؛ سرعت وزش باد طی روزهای شنبه و یکشنبه افزایش خواهد یافت.

سلطانی با بیان اینکه برای این روزها وزش باد نسبتا شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود، گفت: در مناطق بادخیز و ارتفاعات استان احتمال کولاک برف نیز وجود خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه هشدار زرد هواشناسی شماره ۵۱ در این خصوص صادر شده است، افزود: از روز دوشنبه با خروج این سامانه بارشی از منطقه جو نسبتا پایداری در استان حاکم خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه دمای هوا از امروز تا روز دوشنبه اندکی بیشتر از روزهای گذشته خواهد بود، خاطرنشان کرد: دمای هوا از صبح روز سه شنبه به طور نسبی کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر