logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۴
[ شناسه خبر : ۳۴۸۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد ماهنشان:

۱۰۱۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد ماهنشان هستند

۱۰۱۶-خانوار-تحت-پوشش-کمیته-امداد-ماهنشان-هستند
رئیس کمیته امداد ماهنشان با بیان اینکه ۱۰۱۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند گفت: مجموعا ۱۹۷۶ نفر مدد‌جوی کمیته امداد هستند که از این تعداد ۴۸۸ سرپرست زن و مابقی سرپرست مرد بیمار یا از کار افتاده می‌باشد.

معصومه ملکی در گفتگو با خبرنگار «موج رسا» گفت: ۱۰۱۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و مجموعا ۱۹۷۶ نفر مدد‌جوی کمیته امداد هستند که از این تعداد ۴۸۸ سرپرست زن و مابقی سرپرست مرد بیمار یا از کار افتاده می‌باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه از این تعداد ۴۰.۴ درصد جنسیت مرد و ۶۹.۶ درصد جنسیت زن هستند، اذعان کرد: از این تعداد ۱۴.۱ درصد جمعیت شهری و ۸۵.۹ درصد جمعیت روستایی می‌باشد.

ملکی افزود: در خصوص خدمت رسانی به خانواده زندانیان نیازمند هیچ قضاوتی در مورد جرم و دلیل زندانی بودن سرپرست خانواده نداریم.

وی عنوان کرد: تعداد ۸خانواده زندانی نیازمند در این اداره از خدمات حمایتی کمیته امداد برخوردار هستند.

رئیس کمیته امداد ماهنشان مطرح کرد: در رابطه با شرایط کمیته امداد برای حمایت از خانواده زندانیان، زندانیانی که خانواده آن‌ها تحت حمایت قرار می‌گیرند عمدتا کسانی هستند که در بانک‌های اطلاعاتی، نداشتن بیمه و درآمد از سوی آنان اثبات شده باشد.

رئیس کمیته امداد ماهنشان ادامه داد: براساس قوانین کمیته امداد، خانواده زندانیان نیازمند می‌توانند از تمامی خدماتی که دیگر مددجویان در این نهاد دریافت می‌کنند برخوردار شوند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر