logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۴۱۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی خدابنده:

3۶۰۰ خانوار خدابنده‌ای تحت پوشش کمیته امداد هستند

3۶۰۰-خانوار-خدابنده‌ای-تحت-پوشش-کمیته-امداد-هستند
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده گفت: حدود ۳ هزار و ۶۰۰خانوار خدابنده‌ای تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان هستند که تعداد نفرات مجموع ۷ هزار و ۲۰۰ نفر است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» و به نقل از نسیم اشراق، رضا محمدی رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: یکی از کارهای بسیار خوب کمیته امداد امام خمینی(ره) این است که خانواده های تحت پوشش را به خود کفایی می‌رساند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: حدود ۳ هزار و ۶۰۰خانوار خدابنده ای تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی این شهرستان هستند که تعداد نفرات مجموع ۷ هزار و ۲۰۰ نفر است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان خدابنده ادامه داد: ۳۸ درصد سرپرست مرد،۶۲ درصد سرپرست زن داریم که چیزی بالغ بر ۳۴ درصد سالمندان را تشکیل می‌دهند.

این مقام مسئول تصریح کرد: از این جمعیت ذکر شده ۴۴ درصد ساکن شهر و چیزی حدود ۵۶ درصد ساکن روستاهای شهرستان خدابنده هستند.

رئیس کمیته امداد خدابنده پرداخت هزینه کمک معیشتی به این خانوارها را مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان به صورت سالیانه عنوان کرد و گفت: در حوزه درمانی ما ۱۶۰ خانوار دارای بیماریهای خاص هستند و این امر نیازمند توجه ویژه مسئولان و خیرین است.

محمدی در ادامه به وجود ۷۳ درصد از سرپرستان خانوار در زندان اشاره کرد و بر حمایتهای لازم از طرف همه آحاد مردم و خیرین از این زندانیان تاکید کرد.

رئیس کمیته امداد خدابنده با اشاره به انعقاد دو مورد تفاهم نامه در جهت احداث واحد مسکونی  خاطرنشان کرد: از ۴۰ هزار واحد مسکونی سهم کشوری، سهم شهرستان خدابنده ۴۶ واحد از سهم ۶۳ واحدی استان است.

وی افزود: بانک‌های عامل تسهیلات مورد نیاز متقاضیان را در این جهت پرداخت و حدود ۱۰۰ مورد کمک‌های بلاعوض از سوی این نهاد پرداخت شده است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر