logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۸
[ شناسه خبر : ۳۴۸۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود:

حاج قاسم در دل و عاطفه مردم جایگاه ویژه‌ای دارد

حاج-قاسم-در-دل-و-عاطفه-مردم-جایگاه-ویژه‌ای-دارد
رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود گفت: یکی از اشخاصی که در دل و عاطفه مردم جایگاه ویژه‌ای دارد شخصیتی بنام حاج قاسم سلیمانی است متولیان تبیین باید لحظه به لحظه تلاش کنند که این رابطه عاطفی تقویت بشود.

حجت‌الاسلام سعید اسدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا»  با بیان اینکه جبهه تبیین برای اینکه بتواند نتایج عملیات‌های مقاومت را به مردم بچشاند باید نقطه وصلی از عاطفه مردم و جریان مقاومت باشد، اظهار داشت: یکی از اشخاصی که در دل و عاطفه مردم جایگاه ویژه‌ای دارد شخصیتی بنام حاج قاسم سلیمانی است متولیان تبیین باید لحظه به لحظه تلاش کنند که این رابطه عاطفی تقویت بشود و این حس را جهانی کند چرا که علاقه به حاج قاسم به معنای مبارزه با استکبار جهانی است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه افکار و اهداف جبهه مقاومت در سراسر دنیا باید تببین شود چون حضور جبهه مقاومت باعث نظم جهانی می‌شود چرا که دشمن نقشه‌اش ایجاد دهکده جهانی به سرکردگی آمریکا و استکبار است، تصریح کرد: یکی از پراهمیت‌ترین کارها تبیین حقانیت و اهداف مقاومت است که اگر به نحو احسن اتفاق بیفتد باعث بیداری امت‌ها و ملت‌ها خواهد شد و این همانی است که لرزه بر پیکر استکبار جهانی است می‌اندازد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه جبهه استکبار سالیان سال است در پی ایجاد یک هژمونی و هیبت دروغین برای اسرائیل بوده است، گفت: مقاومت فلسطین با این عملیات طوفان‌الاقصی به دنیا فهماند اسرائیل شکست پذیر است.

وی افزود: عملیات‌طوفان الاقصی عملیات پیشگیرانه‌ای بود در برابر اهداف شوم صهیونیسم که نقشه از بین بردن و اخراج مردم فلسطین را داشتند لذا این حرکت با عقلانیتی خاص توانمندي‌های مقاومت و ناتوانی اسرائیل را در مقابل چشمان جهان قرار داد.

حجت‌الاسلام اسدی خاطر نشان کرد: یکی از اشخاصی که این روحیه استکبار ستیزی و شجاعت را در دل فلسطینیان قرار داد شهید حاج قاسم سلیمانی بود و به همین جهت است جبهه مقاومت خود را مدیون حاج قاسم می‌داند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا کشوری است که از اول تاریخ تاسیس خود مبنای حکومت خود را بر استکبار و منفعت طلبی از طریق کشورهای دیگر قرار داده است، ادامه داد: این خوی استکباری آمریکا هزینه‌های زیادی به کشورها مخصوصا غرب آسیا داشته است و از جنگ و خونریزی و تحریم و قحطی و نسل کشی‌ها گوشه‌هایی از هزینه‌های جنگ طلبی آمریکا بوده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ایجرود گفت: جریان تببین حقیقتا با روشنگری عاقلانه و منطقی باید مردم را نسبت به این نقشه‌ها و دشمنی‌ها روشن کند تا مردم با بصیرت خود نقشه‌های آمریکا را متوجه شوند و در برابر این نقشه‌ها خود را ایمن سازند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر