logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۴۸۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس راهداری وحمل و نقل جاده‌ای زنجانرود در گفتگو با موج‌رسا:

سارقان کابل‌های راهداری زنجان دستگیر شدند

سارقان-کابل‌های-راهداری-زنجان-دستگیر-شدند-
رئیس راهداری وحمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه کنترل و شناسایی کابل در حال سرقت و دپو مصالح جهت جلوگیری از آسیب توسط دوربین‌های نظارتی از جمله اقدامات راهداری زنجانرود است گفت: دو نفر در این مورد دستگیر و تحویل قانون داده شده است.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه در جهت احتمال سرقت کابل دوربین‌های نظارتی در بخش زنجانرود، پس از بررسی و شناسایی نقطه مورد نظر، مشاهده شد که حفاری‌های لازم برای خروج کابل‌ها در نقاطی صورت گرفته است گفت: قطعا برنامه بعدی در روزهای آتی قطع و سرقت کابل و آسیب جدی به دوربین‌های فوق‌الاشاره و سیستم روشنایی در کیلومتر ۴۲ محور آزادراه زنجان تبریز است که با اقدامی به موقع و دپو مصالح در محل حفاری صورت گرفته، این اقدام نافرجام ماند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: افزایش سرقت کابل در حوزه زنجانرود منجر به ایجاد خاموشی و در نتیجه کاهش ضریب ایمنی جاده می‌شود و گاها با سرقت کابل دوربین‌های نظارتی منجر به قطع اتصال شبکه تصویری می‌گردد که این دوربین‌ها و در نتیجه عدم دسترسی به پایش تصویری جاده‌ای در زمستان مشکل ساز است.

رئیس راهداری وحمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: ضمنا به دلیل هزینه بالا تعمیر و بهسازی مجدد امکان رفع و تعمیر کابل‌ها به کندی انجام می‌گردد.

زارعی ابراز کرد: به همین دلیل اداره راهداری وحمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با ایجاد گشت نامحسوس جهت پایش و بررسی مواردلازم و موقعیت‌های احتمال سرقت، بررسی‌های میدانی لازم و گشت زنی رو انجام داده است و به صورت ۲۴ ساعته و در طول کل روز در این زمینه فعالیت دارد.

وی گفت: در این راستا سارقین حفاری لازم روانجام داده و منتظر فرصت بودند که با قطع کابل سرقت رو کامل کرده که با دپو مصالح و محیا کردن شرایط بهتر امکان سرقت کابل‌ها به حداقل رسیده است.

رئیس راهداری وحمل و نقل جاده‌ای زنجانرود ابراز کرد: ضمنا در سال جاری دستگیری ۲ سارق که اتفاقا یکی از آنها از همین روستاهای اطراف بوده و در طی ماه جاری دستگیر و به دادسرای عمومی معرفی شد.

زارعی عنوان کرد: در کل هم گشت زنی و بررسی میدانی جهت جلوگیری از سرقت و هم کنترل نامحسوس و شناسایی و اعتراف‌گیری سارقین با همکاری پاسگاه انتطامی نیک پی (به صورت ویژه)، پاسگاه‌های انتطامی قره بوته و اسفجین و همچنین فرمانده محترم پایگاه حضرت ابوالفضل (ع)  بسیج در حال انجام است.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر