logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۴۷۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
یادداشت؛

میدان بازی برای ماست

میدان-بازی-برای-ماست-
شکست‌های مفتضحانه اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی چنان عرصه را بر آنها تنگ کرده که مجبور هستند با کشیدن جنگ به میدان‌های دیگر کمی از فضاحت آن بکاهند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» شکست‌های مفتضحانه اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی چنان عرصه را بر آنها تنگ کرده که مجبورند با کشیدن جنگ به میدان‌های دیگر کمی از فضاحت آن بکاهند.

بیشتر بخوانید

از طرفی همه تحلیل‌گران معتقدند نابودی حماس خوابی تعبیر ناشدنی است، از طرفی فریاد ملت‌های آزاده جهان عرصه را بر آنها تنگ کرده، از طرفی عقب‌نشینی در این جنگ، مهر پایان اسرائیل و هیمنه آمریکاست، زیرا که آمریکا علناً حمایت‌های همه جانبه خود را از رژیم غاصب اعلان کرده است، از طرفی ادامه جنگ برای آنها امکان ندارد.

بنابراین چاره‌ای ندارند که با کشیدن پای ایران و کشورهای دیگر به این عرصه، به دنیا چنین القا کنند که اگر هم شکست خوردند و عقب نشینی کردند از جبهه مقاومت به رهبری ایران شکست خورده‌اند نه از مردم مظلوم و بدون سلاح غزه و حماس. فلذا بمب‌گذاری و ترورهای اخیر در ایران و عراق و سوریه در همین راستا تفسیر می‌شوند‌.

این دقیقا همان استراتژی است که ایران دنبال می‌کند یعنی (شکست آمریکا و اسرائیل به دست مردم فلسطین) تا آبرویی برای آنها در جهان نماند و به کلی نابود شوند.

عده‌ای گمان می‌کنند انتقام ما از آمریکا و اسرائیل حمله نظامی و موشکی به آنهاست در حالی که در جریان حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد مقام معظم رهبری فرمودند این یک سیلی بود نه انتقام.

انتقام از مستکبرین عالم اخراج مفتضحانه آنها از منطقه غرب آسیاست که مقدمه‌ای برای حذف آنها از تاریخ خواهد بود. که نشانه‌های آن به وضوح قابل مشاهده است.

آمریکا با افزایش پایگاه‌های نظامی خود و اشغال کشورهای همسایه ایران توسط ارتش و نیروهای نیابتیش مانند داعش درصدد تصرف منطقه غرب آسیا بود که بحمدالله رسوائی پشت رسوایی نصیب آنها شد و امروز فقط اسرائیل برای او باقی مانده که با چنگ و دندان از آن حمایت می‌کند. در حالی که این رفتارهای مذبوحانه نفعی به حال آنها نخواهد داشت.

یادداشت از حجت‌الاسلام محمدرضا حدادیان استاد حوزه و دانشگاه

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر