logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
[ شناسه خبر : ۳۳۹۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

طوفان الاقصی تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت

طوفان-الاقصی-تا-نابودی-اسرائیل-ادامه-خواهد-داشت
امام جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه در طوفان الاقصی اسرائیل ضربه سنگینی از نیروهای مقاومت حماس خورد گفت: طوفان الاقصی تا نابودی اسرائیل ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» حجت الاسلام مهدی منصوری در نماز جمعه این هفته با بیان اینکه شکستی که اسرائیل از نیروهای حماس متحمل شد به کل دنیا ثابت نمود اگر نیرویی در حال پیروزی باشند تن به آتش بس نمی‌دهند گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ این شکست برای اسرائیل غیر قابل ترمیم است و رژیم صهیونیست در برابر حماس ضربه فنی شده است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: طبق اطلاعاتی که از رژیم کودک کش اسرائیل در دست است صدها بلکه هزاران نفر از این رژیم جعلی در جنگ با فلسطین و غزه  کشته یا زخمی شدند اما واقعیات گفته نمی‌شود و بیشتر آن‌ها سانسور می‌شود.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: اگر رژیم صهیونیست توان و قدرت جنگ را داشتند آتش بس را قبول نمی‌کرد ولی با این حال در برخی موارد آتش بس را نقض می‌کند.

حجت الاسلام منصوری افزود: اسرائیل از عملیات الاقصی عصبانی بود و خواست با بمباران و کشتن زنان و کودکان بی دفاع جبران شکست کند ولی موفق نبود.

وی تاکید کرد: اما باید در نظر داشت که تا نابودی اسرائیل طوفان الاقصی ادامه خواهد داشت.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: گرامی می‌داریم سالروز شهادت آیت الله سید حسن مدرس و روز مجلس که در مرحله اول رفتارهای شهید مدرس باید در دوران نمایندگی برای نمایندگان الگو باشد و مجلس انقلابی یک نماینده انقلابی می‌خواهد.

حجت الاسلام منصوی عنوان کرد: یک نماینده باید متدین، کارآمد، دلسوز و شجاع باشد که این چهار اصل نماینده مجلس است و باید یک نماینده آنها را داشته باشد.

وی گفت: یک گلایه از نمایندگان شهرستان زنجان و طارم که یکی از وزرای محترم را در این چهار سال نتوانستند به شهرستان بیاورند تا با کشاورزان دیدار چهره به چهره داشته باشند.

امام جمعه شهرستان طارم افزود: تشکر از دولت محترم که پروژه‌های نیمه تمام را به مرحله بهره برداری می‌رسانند تا هزینه‌های خرج شده از بیت المال به هدر نرود و امیدواریم بیشتر بحث معشیت مردم را پیگیری کنند.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر