logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۳۴۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پس از بازبینی آثار انجام شد؛

راهیابی 9 تئاتر به بیست و نهمین جشنواره تئاتر زنجان

راهیابی-9-تئاتر-به-بیست-و-نهمین-جشنواره-تئاتر-زنجان

رئیس امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت:9 تئاتر از ١٧ اثر شرکت‌کننده در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان در مرحله بازبینی این جشنواره از سوی هیئت داوران انتخاب شدند.

معراج کرمی،در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; ، با اشاره به نتایج بازبینی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان، اظهار داشت: نمایش "کلکسیون" به نویسندگی ساناز اسدی و کارگردانی محمدرضا حسینی از شهرستان طارم، نمایش "زیرزمین" به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی ناهید پیوندی از شهرستان خرمدره به مرحله نهایی جشنواره تئاتر استان زنجان راه یافتند.

وی افزود: همچنین نمایش "قفل" به نویسندگی و کارگردانی هادی رفیعی از شهرستان خدابنده، نمایش "گور به گور" به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی حمیدرضا رزاقی از شهرستان زنجان، نمایش "برخورد نزدیک از نوع سوم" به نویسندگی و کارگردانی سجاد انصاری از همین شهرستان در جشنواره تئاتر برنامه اجرا می کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نمایش "نرگس" به نویسندگی و کارگردانی حسین جزجوادی از شهرستان ابهر، نمایش "تجربه‌های اخیر" به نویسندگی امیررضا کوهستانی و کارگردانی مهشید ابراهیم‌خانی از شهرستان زنجان، نمایش "بچه آدم بدو" به نویسندگی علی عابدی و کارگردانی علی عباسی از همین شهرستان و نمایش "کافه سایه" به نویسندگی ابراهیم عادل‌نیا و کارگردانی علی امین‌زاده از شهرستان زنجان برای اجرا در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان انتخاب شدند.

وی سطح اجراهای این دوره جشنواره را بالاتر از سال‌ قبل دانست و تاکید کرد: از میان ٢٠ نمایش اعلام شده برای بازبینی، سه نمایش نیز انصراف دادند.

این مقام مسئول، هیئت بازبین این دوره جشنواره را حمیدرضا قزلباش، پیمان کریمی و معراج کرمی معرفی کرد و افزود: جشنواره تئاتر زنجان از بیستم تا بیست و دوم شهریورماه در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: ترکیب هئیت داوران بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان زنجان و نیز جدول زمان‌بندی اجرای این نمایش‌ها به زودی اعلام می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر