logo
امروز : پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۴۶۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر:

وقوع حادثه کرمان نشان از حقارت دشمنان شهید سلیمانی دارد

وقوع-حادثه-کرمان-نشان-از-حقارت-دشمنان-شهید-سلیمانی-دارد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: این اقدام شرورانه در کرمان نشان از حقارت دشمنان شهید سلیمانی دارد که حتی تحمل حضور علاقه‌مندان ایشان را در کنار مزار شهید را ندارند.

حجت‌الاسلام داود شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: طبق آیه ۱۶۹ سوره آل‌عمران؛ « هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند». حادثه شهادت جمع کثیری از هم‌وطنان عزیزمان در حادثه کرمان دل اهل ایمان را به درد آورد. 

بیشتر بخوانید

وی ضمن عرض تسلیت شهادت این عزیزان به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حفظه‌الله و مردم شریف ایران گفت: این اقدام شرورانه که نشان از حقارت دشمنان شهید سلیمانی دارد که حتی تحمل حضور علاقه‌مندان ایشان را در کنار مزار شهید را ندارند، ما باید در این مسأله دقت و تامل داشته باشیم، خداوند در آیه شریفه می‌فرمایند؛« آنان را که در راه الهی از دنیا رخت بر بسته‌اند مرده مپندارید.» 

شجاعی با بیان اینکه اثر گذار بودن از علائم حیات است، گفت: خداوند متعال حیات را به شهدا نسبت می‌دهند و در این حادثه عملاً دیدیم که دشمنان اسلام و نظام الهی از اثرگذاری شهدا حتی بعداز شهادتشان چه اندازه هراس دارند و دست به چنین اقدامات رذلانه می‌زنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ابهر گفت: شیاطین زمان نمی‌توانند این مسأله را بفهمند که از ما هر آنچه به شهادت برسانند جامعه و ملت اسلام بیدارتر و هوشیارتر می‌شوند و با ایمان و قوت زیادتری راه شهدا را ادامه می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: انسان وقتی تصاویر شهادت زنان و مردان و کودکان به خون غلطیده را می‌بیند به شدت به بغض و کینه دشمنان شهید سلیمانی پی می‌برد و قدر امنیتی که سربازان مجاهد این مرز و بوم در راه آن از جان خود می‌گذرند را می‌فهمد.

این مسئول تصریح کرد: دو نکته قابل توجه بابت این موضوع وجود دارد؛ اول اینکه شهادت و زخمی شدن این عزیزان که در راه پاسداشت مقام والای سیدالشهداء مقاومت بود به ما نشان داد که راه اخذ جواز مقام شهادت به دست خود شهدای عزیزمان است و نکته دوم اینکه هر چند این اقدام بزدلانه دشمنان اسلام از ناچاری و گرفتاری است که خود را در گِل می‌بینند و دست به چنین کارهایی می‌زنند اما جامعه ایران اسلامی از نیروهای مجاهد فی سبیل‌ الله درخواست انتقامی دارند که اگر حاج قاسم بودند حتما انجام می‌دادند و آن هم ریشه‌کن شدن رژیم غاصب صهیونیستی است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر