logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۶۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر:

استخر صائین‌قلعه ۱۵ دی‌ماه توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود

استخر-صائین‌قلعه-۱۵-دی‌ماه-توسط-وزیر-ورزش-و-جوانان-افتتاح-می‌شود-
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: آبگیری استخر صائین‌قلعه انجام شده و روز جمعه ۱۵دی‌ماه توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» علی مقدم در جلسه هماهنگی دومین سفر ریاست جمهوری، ضمن عرض خیرمقدم‌گویی به رؤسای هیئات ورزشی و اصحاب رسانه گفت: امیدوار هستیم با حضور رئیس‌جمهور در استان شاهد پیشرفت استان و شهرستان‌ها باشیم، ماحصل سفر اول افتتاحیه‌هایی است که در ابهر و سایر شهرستان‌ها صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در شهرستان ابهر چند وزیر، که یکی از آنها وزیر ورزش و جوانان است حضور پیدا خواهند کرد که نیاز به برنامه‌ریزی دارد، که برنامه خوبی در شهر اجرا شود و استقبال مناسب و در شأن ایشان صورت بگیرد.

مقدم خاطرنشان کرد: استخر عسلک که بعد از چند سال تعطیلی، ۴ میلیارد تومان هزینه شده که با تعمیرات اساسی و خرید موتورخانه و تجهیزات، هفته بعد افتتاح خواهد شد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ابهر گفت: استقبال از وزیر ورزش و جوانان روز جمعه ساعت ۸ صبح با تجدید بیعت با امام و شهدا در مزار شهدا شناط آغاز خواهد شد، از همه هیئات ورزشی دعوت شده با هنرجویان و ورزشکاران خود حضور پرشوری داشته باشند، بعد از این برنامه از مجموعه ورزشی ۳ هزار نفری بازدید می‌شود و سپس مراسم افتتاح استخر صائین‌قلعه صورت خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به اینکه استخر هیدج نسبت به استخر صائین‌قلعه پیشرفت کمتری دارد، گفت: این پروژه در دهه فجر افتتاح خواهد شد، آبگیری استخر صائین‌قلعه صورت گرفته و از مسئولان استانی و شهرستانی تشکر می‌کنیم و  این استخر دارای خانه کشتی و تکواندو است و برای هر  تشک ورزشی به مبلغ  ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر