logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵
[ شناسه خبر : ۳۴۶۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر:

ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حیطه شهر ابهر افزایش یافته است

ساخت‌وسازهای-غیرمجاز-در-حیطه-شهر-ابهر-افزایش-یافته-است
معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر گفت: با گستردگی حیطه شهری و کمبود نیرو بازرس در شهرداری‌ها ساخت‌وسازهای غیر مجاز در حیطه شهر ابهر افزایش پیدا کرده است.

عباس امیرلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: ساخت و سازهای غیرمجاز، شامل چند حوزه است؛ در روستاها که دهیار باید ورود کند، خارج از محدوده روستا که بخشداری باید ورود کند و در بحث زمین‌های کشاورزی نیز جهاد کشاورزی باید ورود کند و در حوزه شهری که شهردار باید ورود کند، خوشبختانه همه بخش‌های ما فعال است و هیچ مشکل خاصی نداریم و دهیار و بخشداران ما به شدت با این موضوع برخورد می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در حیطه شهری ابهر با توجه به گستردگی‌ای که وجود دارد بدلیل کمبود نیرو و بازرس در این حیطه همه قسمت‌ها مورد بازرسی قرار نمی‌گیرد که موجب شده ساخت‌سازها افزایش پیدا کرده است.

امیرلو خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه شهر صائین‌قلعه و هیدج شهرهای کوچکی هستند خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد، در شهر ابهر با پیگیری‌های صورت گرفته این موارد احصا شده که تعداد ساخت‌وساز غیرمجاز بسیار بالا است.

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ابهر گفت: متأسفانه در شهرداری نیرو و بازرس نظارت بسیار کم است و بسیار ضعیف عمل می‌شود و از این رو به شدت از شهرداری‌ها مخصوصا شهرداری ابهر این موضوع را پیگیری کردیم، قرار شده یک پیمانکار تحت عنوان پلیس شهری را به کارگیری کنند که این پیمانکار برون‌سپاری انجام دهد و شهر را نظارت کند و انشاءلله شهر ابهر خیلی زود از این از هم گسیختگی نجات یابد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر