logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹
[ شناسه خبر : ۳۴۶۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان ابهر:

فتنه‌ سال ۸۸ هجمه تمام عیار به ارکان اندیشه نظام اسلامی داشت

فتنه‌-سال-۸۸-هجمه-تمام-عیار-به-ارکان-اندیشه-نظام-اسلامی-داشت
فرمانده سپاه شهرستان ابهر گفت: فتنه سال ۸۸ برآیند همه فتنه‌هایی بود که از پیش از پیروزی انقلاب تا دوره اصلاحات با هدف براندازی یا انحراف انقلاب اسلامی در فضای داخلی و بین‌المللی علیه انقلاب دنبال شده بود.

علیرضا افشار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: سال ۸۸ ملت ما شاهد فتنه بزرگی بود که به بهانه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری دهم شکل گرفت.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این فتنه ارکان نظام بنیان اعتقادی را هدف قرار داد، هشت ماه غائله و آشوب در تهران و بعضی از استان‌ها، آشوبی که جمهوریت نظام را مخدوش کرد، به بسیاری از مقدسات مذهبی و ملی کشور تعرض شد، زمینه موج‌سواری سرویس‌های جاسوسی غرب، کشورهای وابسته عربی، گروه‌های اپوزیسیون و بدخواهان ملت ایران فراهم شد.

افشار با تأکید بر اینکه در یوم‌الله ۹ دی مردم نسبت به این آشوب‌ها واکنش بزرگی نشان دادند، گفت: واکنشی فراگیر و ملی و خودجوش توسط ملت مسلمان ایران صورت گرفت و ملت پا به خیابان گذاشت تا پاسخی محکم به فتنه‌گران دهد.

فرمانده سپاه شهرستان ابهر گفت: این حرکت عظیم موجب پایان تلاش غرب و عوامل داخلی آنها جهت براندازی نظام، محو و نابودی فتنه بزرگ شد، حضوری که حرکت ضدانقلاب را ناکام گذاشت و موجب نابودی انقلاب مخملی و رنگی سال ۸۸ گردید.

این مسئول تصریح کرد: ۸ ماه فتنه به تعبیر آقا از ۸ سال دفاع مقدس سخت‌تر بود، ما در فتنه ۸۸ با پدیده اتحاد شوم ناکثین، مارقین، و قاسطین بودیم، در واقع فتنه سال ۸۸ برآیند همه فتنه‌هایی بود که از پیش از پیروزی انقلاب تا دوره اصلاحات با هدف برانداری یا انحراف انقلاب اسلامی در فضای داخلی و بین‌المللی علیه انقلاب دنبال شده بود و به صور مختلف فعالیت می‌کردند، فتنه‌ای سنگین که هجمه تمام عیار به ارکان اندیشه نظام اسلامی داشت.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر