logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۷
[ شناسه خبر : ۳۴۵۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

سی‌امین اجلاس سراسری نماز 16 دی ماه در زنجان برگزار می‌شود

سی‌امین-اجلاس-سراسری-نماز-16-دی-ماه-در-زنجان-برگزار-می‌شود
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان با بیان اینکه اجلاس سراسری نماز یکی از مهمترین همایش‌های فرهنگی و مذهبی است که هر ساله در کشور برگزار می‌گردد گفت: سی امین اجلاس سراسری نماز 16 دی ماه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی یوسفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه همزمان با سفر ریاست جمهوری به استان زنجان برنامه سی امین اجلاس سراسری نماز  روز شنبه 16 آذرماه سال 1402 از ساعت 8 صبح به مدت یک روز در مصلی زنجان برگزار می‌گردد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: فعالان نماز از سراسر کشور در این برنامه حضور دارند و موضوع اجلاسیه نماز، نماز نسل نو با تمرکز در مدرسه،  مسجد و دانشگاه است.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان عنوان کرد: اجلاس سراسری نماز یکی از مهمترین همایش‌های فرهنگی و مذهبی است که هر ساله در کشور برگزار می‌شود و مقام معظم رهبری در ۲۹ اجلاس گذشته با صدور پیام، نقشه راه و راهبرد ترویج فرهنگ نماز را به نهادها، دستگاه‌ها و اقشار مختلف تبیین فرمودند که محوریت برنامه اجلاس «نماز نسل نو» با تکیه بر نقش مسجد، مدرسه و دانشگاه است.

حجت‌الاسلام یوسفی افزود: کمیته‌های مختلف از جمله کمیته فرهنگی و فوق برنامه، پشتیبانی و آماده‌سازی فضای اجلاس، علمی، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و سایر موارد تشکیل شده و دستگاه‌های مرتبط با بخش فرهنگ مثل آموزش و پرورش، وزارت علوم، دانشگاه فرهنگیان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، نهادهای فرهنگی و حوزه‌های علمیه راهبردها مورد تبادل نظر قرار می‌گیرد.

وی ابراز کرد: به همین منظور برنامه "عهدواره به رنگ قنوت" ویژه ۴۰ مدرسه متوسطه اول در قالب اردوی یکروزه و اجرای نمایش میدانی«آواز پرجبرئیل» از اوایل دی ماه در محل نمایشگاه بین المللی کاسپین زنجان برگزار می‌شود و این نمایش با موضوع فلسفه و ترویج نماز اجرا می‌گردد.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ابراز کرد: برنامه دوره مدیریت مسجد و شیوه‌های جذب نسل نو به نماز در مساجد در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود این دوره ویژه ائمه جماعات روحانیون طلاب پایه ششم به بالا با حضور حجت‌الاسلام محمد تقی قرائتی و با هدف مدیریت و توانمندسازی ائمه جماعت مساجد و شیوه ارتباط با نسل نو و جذب جوانان و نوجوانان به نماز در مساجد اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر