logo
امروز : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۴۴۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان خبر داد؛

برگزاری اجلاسیه استانی نماز با حضور حجت‌الاسلام قرائتی در زنجان

برگزاری-اجلاسیه-استانی-نماز-با-حضور-حجت‌الاسلام-قرائتی-در-زنجان
رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان گفت: اجلاسیه استانی نماز با حضور حجت الاسلام قرائتی فردا در زنجان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی یوسفی امروز در گفت‌و‎گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اجلاسیه استانی نماز زنجان با حضور حجت‌الاسلام محسن قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز فردا 18 آذر ماه در زنجان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اولین همایش این اجلاسیه با حضور فعالان عرصه ترویج فرهنگ نماز و قرآن مدیران دستگاه‌های اجرایی به عنوان روسای شورای اقامه نماز سازمان‌ها، اعضای شورای اقامه نماز همه نهادها و دستگاه‌های اجرایی و فعالان و مدیران فعال نواحی 14 گانه آموزش و پرورش استان زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول گفت: اولین همایش این اجلاسیه از ساعت 8:00 صبح در محل حسینیه اعظم زنجان با سخنرانی حجت‌الاسلام قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار می‌شود.

رئیس ستاد اقامه نماز استان زنجان ادامه داد: دومین همایش این اجلاسیه نیز از ساعت 10:30 صبح فردا با حضور طلاب، روحانیون و ائمه جماعات خواهر و برادر برگزار می‌شود که تا اذان ظهر ادامه دارد.

یوسفی بیان داشت: همایش سوم نیز با حضور فرهنگیان، مدیران مدارس، معلمان، مسئولان آموزش و پرورش و دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان از ساعت 15:30 در محل حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این اجلاسیه به صورت حضوری و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌‎های بهداشتی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر