logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۳۴۵۷۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

طرح درمانی ۳۰۶ میلیارد تومانی اوقاف در ابهر تصویب شد

طرح-درمانی-۳۰۶-میلیارد-تومانی-اوقاف-در-ابهر-تصویب-شد-
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: اوقاف استان زنجان به منظور کمک و حمایت از ارتقای سطح بهداشت و درمان استان و ایجاد مراکز مجهز و دارای تجهیزات پییشرفته و بروز مورد نیاز در این حوزه، با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تصویب طرح درمانی در شهرستان ابهر کرده است.

 به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از اوقاف استان زنجان، حجت‌الاسلام مختار کرمی اظهار داشت: اوقاف استان زنجان به منظور کمک و حمایت از ارتقای سطح بهداشت و درمان استان و ایجاد مراکز مجهز و دارای تجهیزات پییشرفته و بروز مورد نیاز در این حوزه، با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تصویب طرح درمانی در شهرستان ابهر کرده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این طرح در اراضی موقوفه شهر ابهر و به منظور ایجاد یک مرکز خدمات درمانی با مشارکت یکی از پزشکان با سابقه ابهر به تهیه و تدوین شده و پس از بررسی‌های کارشناسی لازم به تصویب سازمان اوقاف رسیده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: با اجرایی شدن این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال و کمک به بهبود خدمات درمانی کمک مناسبی به توسعه شهر ابهر نیز خواهد شد.

وی بیان کرد: اعتبار این طرح ۳۰۶ میلیارد تومان است، که با مشارکت بخش خصوصی و اوقاف تامین شده است.

حجت‌الاسلام کرمی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح نیاز است که ادارات شهرداری ابهر، مسکن وشهرسازی استان و همینطور معاونت عمرانی استانداری زنجان نیز همکاری لازم را داشته باشند، گفت: قطعا منافع و آثار خوب آن به شهروندان خواهد رسید و هم نیات ارزشمند واقفین که زمین‌های خود را وقف انجام کارهای خیر نموده‌اند اجرا خواهد شد.

وی اذعان کرد: ثبت و حفظ موقوفات، ارتقا و افزایش بهره‌وری موقوفات و اجرای نیات واقفین ارجمند، سه وظیفه اصلی سازمان اوقاف و امور خیریه است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر