logo
امروز : جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۴۵۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا خبر داد:

تامین آب آشامیدنی روستای ته‌دره طارم توسط اوقاف استان زنجان

تامین-آب-آشامیدنی-روستای-ته‌دره-طارم-توسط-اوقاف-استان-زنجان-
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: پس از هماهنگی با بخشدار مرکزی شهرستان طارم و دهیار روستا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان مجوز اختصاص کمک از محل سایر موقوفات اخذ شد و هم اکنون عملیات لایروبی قنات روستا آغاز شد و در حال اجراست.

حجت‌الاسلام مختار کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به مشارکت اوقاف زنجان برای تامین آب آشامیدنی روستای ته‌دره شهرستان طارم، اشاره داشت: روستای ته‌دره یکی از روستاهای محروم شهرستان طارم است که برای آب آشامیدنی اهالی روستا دچار مشکل جدی شده است بطوریکه روزانه فقط دقایقی آب آشامیدنی تامین می‌شود. 

بیشتر بخوانید

وی افزود: اراضی این روستا توسط مرحوم جعفرقلی خان و مرحوم مظفرالدوله در دوران قاجاریه به صورت ششدانگ با نیات تعزیه‌داری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) وقف شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در این راستا اداره کل اوقاف زنجان درصدد رفع مشکل اهالی این روستا برآمده است.

وی اذعان کرد: پس از هماهنگی با بخشدار مرکزی شهرستان طارم و دهیار روستا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان با نظر مساعد نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف مجوز اختصاص کمک از محل سایر موقوفات اخذ شد و هم اکنون عملیات لایروبی قنات روستا آغاز شد و در حال اجراست.

حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: یکی از اهداف سازمان اوقاف اجرای نیات واقفان است که همه ساله از طریق مشارکت در موضوعات اجتماعی و کمک به مناطق محروم انجام می‌شود و سالانه در سطح کشور هزاران فعالیت موثر و گره‌گشا در این خصوص انجام می‌شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر