logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۱
[ شناسه خبر : ۳۴۵۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در رقابت‌های زورخانه‌ای بزرگسالان کشور محقق شد؛

۲ برنز حاصل تلاش ورزشکاران زنجانی در مسابقات زورخانه‌ای کشور

۲-برنز-حاصل-تلاش-ورزشکاران-زنجانی-در-مسابقات-زورخانه‌ای-کشور
رقابت‌های زورخانه‌ای بزرگسالان کشور در رشته‌های مهارت‌های فردی، قهرمانی بزرگسالان کشور با عنوان گرامیداشت شهدای مظلوم شاهچراغ طی روز‌های ۶ تا ۸ دی به میزبانی استان فارس در مجموعه ورزشی شهید دستغیب و در شهر شیراز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از پایگاه خبری و تحلیلی نه وار نیوز، رقابت‌های زورخانه‌ای بزرگسالان کشور در رشته‌های مهارت‌های فردی، قهرمانی بزرگسالان کشور با عنوان گرامیداشت شهدای مظلوم شاهچراغ طی روز‌های ۶ تا ۸ دی به میزبانی استان فارس در مجموعه ورزشی شهید دستغیب و در شهر شیراز برگزار شد.

بیشتر بخوانید

بر همین اساس بیش از ۲۹۵ نفر از ۳۰ استان برای کسب عنوان برتری در رشته‌های مهارت‌های فردی شامل چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده، میل بازی و میل گیری سنگین در اوزن منفی ۷۰، ۷۰ تا ۸۵، منفی ۸۵، مثبت ۸۵، ۸۵ تا ۱۰۰ کیلوگرم و مثبت ۱۰۰ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

از استان زنجان سید مجید حسینی‌زاده موفق شد در رشته سنگ در وزن ۸۵ تا ۱۰۰ کیلو گرم مقام سوم را کسب کند و در رشته کباده در وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم محمد حمیدی توانست مدال برنز را برای زنجان بدست آورد.

در پایان این رقابت‌ها تیم استان فارس با ۱۱۱ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های استان‌های اصفهان و تهران به ترتیب با ۱۰۲ و ۷۸ امتیاز بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر