logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶
[ شناسه خبر : ۳۴۴۵۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر:

چهار محله کم‌برخوردار ابهر در طرح قرارگاه عدالت تربیتی قرار گرفتند

چهار-محله-کم‌برخوردار-ابهر-در-طرح-قرارگاه-عدالت-تربیتی-قرار-گرفتند-
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: چهار محله در شهر ابهر به عنوان محلات کم‌برخوردار در طرح قرارگاه عدالت تربیتی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» مجید مرادی در جلسه طرح استقرار عدالت آموزشی در راستای اجرای طرح ۲۰۲۰ محله کم‌برخوردار کشور گفت: مدرسه به عنوان کانون تربیتی محله در سند تحول بنیادین مورد تأکید قرار گرفته است و می‌تواند منشاء آثار قابل توجهی در محله باشد، لذا باید با تعامل همه ارکان‌های اجتماعی و دولتی، گروه‌های جهادی و خیریه و ... بتوانیم در این طرح که در آن مدرسه به عنوان کانون تحول و پیشرفت لحاظ شده است موفقیت لازم را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ارتقاء شاخص‌های کمی و کیفی آموزش و پرورش نیازمند همراهی دستگاه‌ها و مشارکت خیرین است عنوان کرد: باید همگی تلاش کنیم تا یک بسیج عمومی برای همکاری مؤثر در این زمینه شکل بگیرد و با هماهنگی و پیگیری‌های جدی اقدامات، فعالیت‌ها ثمربخش شود و به نتیجه برسد.

مرادی افزود: اولویت‌بندی نیازهای محلات هدف در تمامی حوزه از جمله فضاهای آموزشی، ارتقاء کیفیت فرآیند تعلیم و تربیت، تجهیزات اولیه آموزش و پرورش اهمیت بسیاری دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، افزایش مشارکت اجتماعی را مورد هدف قرار داده است و هدف از اجرای قرارگاه جهادی را تلاش جمعی به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون‌سازمانی و برون‌دستگاهی در قالب کارگروه‌های مختلف با مشارکت اعضا به منظور کاهش فاصله‌ها و برخورداری از امکانات برابر است.

این مسئول عنوان کرد: در این طرح چهار محله در شهر ابهر به عنوان محلات کم‌برخوردار مشخص شده که شامل شریف آباد، ۱۷ شهریور، شناط و حسین آباد است و امیدواریم با فعال شدن کارگروه های این قرارگاه در محلات به اهداف مدنظر قرارگاه که تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان است نائل شویم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر