logo
امروز : یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۳۴۴۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس جمعیت هلال احمر خدابنده:

۳۶ خانه هلال در خدابنده فعال است

۳۶-خانه-هلال-در-خدابنده-فعال-است
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده با اشاره به فعالیت ۳۶ خانه هلال در خدابنده گفت: این مراکز آمادگی کامل دارند تا خدمات فوری خود را به مردم و هم چنین مسافران ارائه کنند.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» به نقل از نسیم اشراق، حسینعلی رفیعی با بیان اینکه هلال احمر پیشگام در امداد رسانی و خدمات صادقانه است گفت: فرزندان و جوانان شهرستان خدابنده در هلال احمر، آماده خدمت در امر امدادرسانی، آموزشی و نجاتگرانه و جمع‌آوری کمک‌های مومنانه به ولی نعمتان خود هستند.

بیشتر بخوانید

وی افزود: هلال احمر شهرستان خدابنده، ورود خیرین و کسانی که دغدغه نیازمندان را دارند به فال نیک می‌گیرد و صمیمانه از خیرین شهرستان که در جهت کاهش آلام تهی دستان آبرومند گام بر می‌دارند تقدیر و تشکر می‌کند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به هفته مقابله با زلزله و بلایای طبیعی تصریح کرد: همه اقشار مردم و مسئولان، موظف به پشتیبانی لجستیکی از امدادگران هلال احمر در زمان وقوع بلایای طبیعی هستند.

رفیعی خاطر نشان کرد: در سطح شهرستان خدابنده ۳پایگاه امداد و نجات وجود دارد که این پایگاه‌ها در شهرهای بزینه رود، کرسف و دوتپه مستقر هستند که در صورت هر گونه اتفاق، اقدامات عملیاتی را انجام دهند.

این مقام مسئول به وجود ۳۶ خانه هلال در مناطق مختلف شهرستان خدابنده اشاره کرد و گفت: این مراکز آمادگی کامل دارند تا خدمات فوری خود را به مردم و هم چنین مسافران ارائه کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر