logo
امروز : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۳۴۴۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر:

دنیای طیور ابهر در مسابقات لیگ ۳ کشور شگفتی آفرید

دنیای-طیور-ابهر-در-مسابقات-لیگ-۳-کشور-شگفتی-آفرید
رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر گفت: دنیای طیور ابهر در مسابقات لیگ ۳ کشور با نتیجه ۳ بر ۲ تیم پاس گیلان را شکست داد و شگفتی آفرید.

مجید پسنده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» گفت: از سری مسابقات فوتبال لیگ ۳ کشور تیم دنیای طیور ابهر در هفته دهم این دوره از مسابقات که روز یکشنبه ۳ دی ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شد تیم پاس گیلان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست داد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: در این بازی حساس که دنیای طیوری‌ها میهمان پاس گیلان بودند، نیمه اول مسابقه بدون گل به پایان رسید.

پسنده با بیان اینکه با شروع نیمه دوم دقیقه ۴۶ پاس گیلان به گل اول دست پیدا کرد، گفت: بلافاصله دقیقه ۴۷ با گل حسن شیری بازی مساوی شد، پس از گذشت ۲ دقیقه، بار دیگر دنیای طیوری‌ها با گل امید هادی به گل دوم خود دست پیدا کردند .

رئیس هیأت فوتبال شهرستان ابهر گفت: در ادامه بازی دقیقه ۷۰ ناصر بابایی گل سوم طیوری‌ها را به ثمر رساند و بازی ۳ بر ۱ شد، ولی این بازی آبستن حوادث زیبای فوتبال بود که در نهایت دقیقه ۸۰ پاس گیلان صاحب یک پنالتی شدند که این پنالتی به گل تبدیل شد و نتیجه این دیدار ۳ بر ۲ بنفع دنیای طیور ابهر به پایان رسید.

 این مسئول تصریح کرد: با این برد شیرین دنیای طیور ابهر در پایان هفته دهم با ۱۴ امتیاز به رده ۶ جدول صعود کرد و جزء مدعیان صعود ماندگار شد.

 

انتهای پیام/

نظرات
[ نام : محمد طاها محمدی ] [ ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ ]
سلام منم دوست دارم برای تیم طیور ابهر بازی کنم باید چطوری اقدام کنم لطفا مرا راهنمایی کنید
فرم ارسال نظر