logo
امروز : یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۷
[ شناسه خبر : ۳۴۴۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست شهرداری ابهر خبر داد:

خرید ۲ دستگاه کمپرسی پرس‌ زباله برای شهرداری ابهر

خرید-۲-دستگاه-کمپرسی-پرس‌-زباله-برای-شهرداری-ابهر
سرپرست شهرداری ابهر گفت: ۲ دستگاه کمپرسی پرس زباله برای شهرداری ابهر با اعتباری بالغ از ۵۰ میلیارد ریال خریداری شده است.

سیدکیانوش حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با اشاره به خرید دو دستگاه کمپرسی پرس زباله برای شهرداری ابهر، عنوان کرد: به منظور افزایش توانایی در انجام فعالیت‌ها و ارائه خدمات مناسب به شهروندان این دو دستگاه خودرو با اعتباری بالغ از ۵۰ میلیارد ریال خریداری شد.

بیشتر بخوانید

وی ادامه داد: هدف از خرید این دو دستگاه تسهیل در امر جمع آوری، کاهش زمان جمع‌آوری و شیرابه حاصل از تراکم زباله و حمل و عدم تخلیه آن در معابر و اطراف مخازن زباله برطرف کردن نگرانی‌ها بهداشتی شهروندان است.

وی با توضیح اینکه زباله همواره یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های زیست محیطی شهرداری‌ها است، تصریح کرد: خرید این دو دستگاه سبب تسریع در جمع‌آوری زباله و همچنین ارائه خدمات بهتر به شهروندان می‌شود.

سرپرست شهرداری ابهر از شهروندان عزیز خواست  تا برای رعایت بهداشت شهری هر شب زباله‌های خود را در ساعت ۲۱ مقابل درب منازل به صورت کیسه‌های دربسته قرار دهند تا همکاران در واحد خدمات شهری نسبت به جمع آوری و انتقال این زباله‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر