logo
امروز : شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۳۴۳۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در گفتگو با موج‌رسا:

فعالیت دوباره استخر ولیعصر(عج) نیاز به 8 میلیارد تومان اعتبار است

فعالیت-دوباره-استخر-ولیعصر(عج)-نیاز-به-8-میلیارد-تومان-اعتبار-است-
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه اداره کل ورزش جوانان استان زنجان تمام تلاش خود را در زمینه ورزش در استان انجام می‌دهد تا استان جزو بهترین‌ها در سطح کشور گردد گفت: 8 میلیارد تومان اعتبار برای فعالیت استخر ولیعصر(عج) لازم است.

جواد بازرگان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی «موج رسا» با بیان اینکه هر استخری که در سطح کشور فعالیت دارد باید کنترل‌هایی نسبت به آنها صورت گیرد تا مشکلات مربوطه حل و فصل گردد گفت: میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای فعالیت استخر ولیعصر(عج) 8 میلیارد تومان است که مشکلات اصلی در حوزه ورزش نبود اعتبارات لازم است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: استخر حجاب زنجان به علت داشتن سازه‌های قدیمی قابل استفاده نیست امیدواریم با بکارگیری بخش خصوصی مشکل مربوطه حل شود و رایزنی‌هایی در این مورد انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان عنوان کرد: درباره استخر ولیعصر(عج) نیز اعتباراتی برای استفاده و فعالیت این استخر در شهر زنجان در نظر گرفته شده است.

بازرگان افزود: در بحث اعتبارات استانی در حوزه ورزش به سازمان مدیریت ابلاغ شده است امیدواریم مشکلات مربوطه با پرداخت اعتبارات لازم حل شود.

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر